Hva gi mannen på Valentine :-D

Har dere planer om å gi deres kjære noe spesielt på søndag ? :)

Jeg trenger noen gode tips til hva jeg kan kjøpe :p

Vi er i en tøff periode hvor min mann ligger på sykehuset. Ikke noe alvorlig, men mulig stor operasjon ol ventes! Så jeg vil gi han noe ekstra spesielt, men det kan ikke koste så mye. Hadde tenkt å lage noe kake/mat, men jeg vet ikke om han er hjemme til det. Og vet ikke om han kan spise slikt enda, bga dette handler om magen.

Så noen fine tips hadde kommet godt med <3 ;)
 
Har dere planer om å gi deres kjære noe spesielt på søndag ? :)

Jeg trenger noen gode tips til hva jeg kan kjøpe :p

Vi er i en tøff periode hvor min mann ligger på sykehuset. Ikke noe alvorlig, men mulig stor operasjon ol ventes! Så jeg vil gi han noe ekstra spesielt, men det kan ikke koste så mye. Hadde tenkt å lage noe kake/mat, men jeg vet ikke om han er hjemme til det. Og vet ikke om han kan spise slikt enda, bga dette handler om magen.

Så noen fine tips hadde kommet godt med <3 ;)

Oh jeg har tenkt å lage forsinket fastelavens boller og kanskje brownies til min!! <3 <3
 
Syns det er stress nok å finne julegave og bursdagsgaver... Så tror ikke det blir noe, ser han nok ikke på selve dagen uansett, for jeg kommer hjem fra tur på ettermiddagen og han slutter ikke før sent på jobb. Får ta å være kjærester på man istede :)
 
Men ang hva du ka. Gi han, noen blader/ bøker som han liker, selv om de fleste tar med seg nettbrett og pc på sykehus kan det være kjekt med litt avveksling. Evt kjøpe han digital tilgang til aviser han leser?
 
Det er litt delt det der, det er jo morsdag på søndag også.

Mannen har sagt han gjerne vil lage en bedre middag til meg. Den beste gaven jeg kan gi til han er å sove lenge.

Vurdere å spandere kino på han og en kompis, han har lyst å se en eller annen film som går nå. Har sett den går 1450 på søndag..hmm..
Mulig jeg skal spørre om venninna mi kan passe frøkna og jeg blir med..

Så blir det et kort og en sjokolade :)

Kan du ikke lage favoritt maten hans? (Ta den evt med på sykehuset?) og skrive et fint kort.
 
Hva med en fin opplevelse for dere når han blir frisk? Kjøp et kort og legg inni billetter til kinotur, konsert, en natt på hotell eller en god middag ute :) Kortet kan gis i en sykehuspakke med noe godt å spise og noen blader eller bøker :)
 
Tusen takk for alle tips <3

Fikk vite i dag at han blir sendt videre til Ullevaal for operasjon. Så han blir nok der en stund og kan bare spise det han får der. Så jeg går for å kjøpe noen blader til han, og lager ett bilde at Dattern vår han kan ha der tror jeg kansje?! :)

Vi har hvert sammen i 7år også dagen før, så derfor vi markerer denne dagen litt ekstra ;-)

Så skal vi på ultralyd på tirsdag, så ble ekstra lei meg i dag da jeg skjønte han ikke fikk bli med på det heller :-( så han får se bildet jeg får med da <3 så bestiller jeg 3D senere så han får hvert med :)
 
Tusen takk for alle tips <3

Fikk vite i dag at han blir sendt videre til Ullevaal for operasjon. Så han blir nok der en stund og kan bare spise det han får der. Så jeg går for å kjøpe noen blader til han, og lager ett bilde at Dattern vår han kan ha der tror jeg kansje?! :)

Vi har hvert sammen i 7år også dagen før, så derfor vi markerer denne dagen litt ekstra ;-)

Så skal vi på ultralyd på tirsdag, så ble ekstra lei meg i dag da jeg skjønte han ikke fikk bli med på det heller :-( så han får se bildet jeg får med da <3 så bestiller jeg 3D senere så han får hvert med :)

Har akkurat hatt mannen på sykehus for en større operasjon. Han fikk et bilde av de to juli-tuppene våre med et UL bilde av knerten stukket inn i hjørnet. Tenkte det var en fin ting å ha hos seg på sykehuset.
 
Har akkurat hatt mannen på sykehus for en større operasjon. Han fikk et bilde av de to juli-tuppene våre med et UL bilde av knerten stukket inn i hjørnet. Tenkte det var en fin ting å ha hos seg på sykehuset.
Lurer på å gjøre slik til han også. Fikk vite at han blir operert i dag, så håper han rekker å være med på tirsdag, om han blir sendt tilbake hit føre det.
Takk for tips :)
 
Lurer på å gjøre slik til han også. Fikk vite at han blir operert i dag, så håper han rekker å være med på tirsdag, om han blir sendt tilbake hit føre det.
Takk for tips :)

Da må han ha lykke til!
Gubben her har akkurat kommet seg så han orker UL i dag! Håper det ordner seg for dere også!
 
Da må han ha lykke til!
Gubben her har akkurat kommet seg så han orker UL i dag! Håper det ordner seg for dere også!
Tusen takk <3
Han ble haste operert i går kveld.Og ligger enda på postoperativ avd, og blir der nok i dag.Så håper jeg får snakket med han i kveld :)
Så bra han fikk hvert med på ul, håper alt står bra til. <3
 
Jeg har ikke så mange tips, vil bare ønske god bedring, og alt vel for deg og familien.
 
Back
Topp