hva ga dere til kjærestn?

lilla

Glad i forumet
jeg ga han klær[:)]

Ble en ny "kosebukse",pluss en film han har prata om lenge...
Ellers ble det barna pengene ble brukt på,nesten ikke råd til noe til oss selv lenger![;)]

Han fikk gaupa bokse, polo og belte (helt likt sønnen)
vinstativ som flaskene står rett ut på siden
Flaske stativ til 4 flasker som henger på hode

(flaskene kommer i pappa og bursdags gave [;)])

mobil her!

Hva fikk dere da?
Jeg fikk et gidigent veggspeil som jeg har ønsket meg leeenge:)

Kjøpte nye sko til hverandre og skal kjøpe ny sofa.

Han fikk parfyme(Jean-Paul)+en jakke.

Jeg ga min kjære en Diesel klokke.

Min kjære samboer fikk masse praktiske gaver (klær og sko) og så til slutt fikk han et gullsmykke.
Jeg elsker å gi..

Jeg ga han barbermaskin..

Og fikk selv et smykke:)

Han fikk en kikkert som han kan ta med på fjellet.
Jeg fikk gavekort på 1000 til å shoppe klær...lovley!!!!!

Jeg ga sambo de 3 ps2 spillene han ønsket seg og ratt + pedaler. Han fikk også gavekort på dressmann så han kunne kjøpe seg ny dress. Det gjorde han før jul og gud hvor fin han ble. Den gamle var så altfor liten.
Klem

Han fikk varmesåler til å ha i sykkelskoene,sykkelsokker,sykkelhansker,bukse og penger til å kjøpe seg noe jeg ikke fikk tak i her i Norge.

I år fant vi ut at vi heller kjøpte noe vi trengte til babyen, enn å kjøpe personlige gaver til hverandre. Det er jo romjulssalg nå, hehe....... Vi kjøpte den nye voksiposen "active 0-6"

ORIGINAL: Nallepu

Han fikk varmesåler til å ha i sykkelskoene,sykkelsokker,sykkelhansker,bukse og penger til å kjøpe seg noe jeg ikke fikk tak i her i Norge.

La meg gjette: Er han glad i å sykle han mannen din eller?? [:)]

Vi spleisa på digitalt kamera og så fikk han en genser, en sammenleggbar fiskestol og en hjerteforma boks med konfekt.

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Nallepu

La meg gjette: Er han glad i å sykle han mannen din eller?? [:)]

hehe,han sykler aktivt og det er alt for han....Vært ute og syklet 4 timer hver dag i jula[8|] gal mann[;)]

Han fikk av meg:
* En liten glass-ting-nøkkelring med 3D-bilde av meg inni - og samme tekst som i gifteringen hans: Di -NavnetMitt-
* Ett stort sett med GeoMaG (magnet-leke-byggesett-ting)
* En liten Blå Yaris (Lekebil - hadde ikke råd til "the real thing")
Han fikk av babyen:
* En stor Stratos
* Spillet Carcassonne (veldig gøy - anbefales - lett å lære, vanskelig å mestre [;)])

Jeg fikk av han:
* Nydelige hjerte-øredobber i sølv med zirkonia-"steiner"[:D]

Jeg fikk av babyen:
* En taperull med OleBrummOgTigergutt-tape

Han fikk:
- Boka 'Typisk norsk' av Petter Schjerven
- Flanellspyjamas
- Spillet 'Brainstorm'
Han er veldig fornøyd han - har aldri sovet så godt før sier han, sitter med nesa i den boka i ledige stunder og humrer godt, og spillet har vi spilt en del ganger allerede - ganske artig. :)

Back
Topp