Hva fyller du ventetiden med?

Solblom

Glad i forumet
Æsj!! Denne ventetiden tar knekken på meg.. Baaaaare 7+3...

Jeg blir handlingslammet, paralysert.. Jeg gledet meg til ferie med kidsa, nå er jeg bare tiltaksløs!!!

Hva fyller du dagene med? Shopper? Baker? Sover? Strikker??
Trenger sårt noen tips og ideer, for jeg er tydeligvis ikke helt i vater...

Her er storebror som får tiden til å gå :) om.kveldene forumet,baking og slappe av

Her er storebror som får tiden til å gå :) om.kveldene forumet,baking og slappe av
Hva baker du? Jeg bakte 2 brød i går og 2 nye brød idag.. Tenkte jeg skulle bake brød sommeren igjennom, så kanskje jeg slutter med kjøpebrød til høsten, hehe

Går hjemme med en på 11 mnd og har en på 3 år, så synes dagene flyyyr :P

Hva baker du? Jeg bakte 2 brød i går og 2 nye brød idag.. Tenkte jeg skulle bake brød sommeren igjennom, så kanskje jeg slutter med kjøpebrød til høsten, hehe
Mest kaker, litt boller og pizza deiger XD

Går hjemme med en på 11 mnd og har en på 3 år, så synes dagene flyyyr :P
Jeg har 2 på hhv 8 og 14 og vi er på hyttetur. Hadde planer om å fiske, gå på fjelltur.. Har klart å fiska én gang (og fikk heldigvis fisk!!). Ligger mye i senga (må ligge etter tabletter 3x daglig), er svimmel og trøtt.. Det var ikke sånn ferien skulle være.. Guttene koser seg altså, men idag har de vært litt bekymret siden jeg kaster opp..

Hmm.. Jeg kan ikke bake kaker - da spiser jeg dem jo bare og legger veldig på meg. Men boller har jeg også bakt, til guttas store fornøyelse ;-)
Hehe. Men ofte er jeg så sliten på kveldene at jeg orker Ingenting når storebror sover

Jeg har 2 på hhv 8 og 14 og vi er på hyttetur. Hadde planer om å fiske, gå på fjelltur.. Har klart å fiska én gang (og fikk heldigvis fisk!!). Ligger mye i senga (må ligge etter tabletter 3x daglig), er svimmel og trøtt.. Det var ikke sånn ferien skulle være.. Guttene koser seg altså, men idag har de vært litt bekymret siden jeg kaster opp..
Huff forstår godt hvordan du har det. Jeg spydde til siste slutt med nr to og i dag jubler jeg for at "bare" har spydd to ganger :) Slapp godt av og hvil, men skjønner at det er vanskelig :/

Back
Topp