Hva fyller dere dagene med?

Septemberbaby__

Flørter med forumet
Vi er vel flere som er i samme båt nå, permisjon fra jobb og bare venter og venter.. :dead: Dagene er så sinnsykt lange. Jeg har ingen barn fra før, mannen er på jobb og jeg begynner å bli rimelig lei av å se på TV. Haha. Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan fylle dagene med, så hvis noen har noe kjekt de finner på, del gjerne :D

Rydder litt, strikker, sover når jeg får til det, vasker klær og slapper av. Lar gutten vår få korte dager i barnehagen. Syntes også dagene ble lange da jeg ventet første, men nå går egentlig dagene av seg selv :)

Her flyr dagene av gårde så fort at jeg rekker knapt henge med. Men jeg har to frøkner fra før som skal følges opp, og i tillegg så strikker jeg så mye jeg bare klarer[emoji4] tv-en står kun på om kvelden når gubben er hjemme

Her er det mest hvile når guttungen er i barnehagen. Og akupunktur, jm og fysio spredt ut over ukene. Ellers går mye av tiden til han og kjærestetid med mannen.
Har ikke særlig med overskudd til annet. Det lille av energi som kommer brukes til middag, oppvask og å holde huset ok.

Hatt en dag med permisjon bare og holdt på å gå på veggen :-p
Ryddet og vasket huset, vinduer, vasket og brettet alt av babytøy, levert vogna på service og en tur i svømmehallen. Lurer på hva jeg skal finne på til uka:) så for meg at jeg skulle gå turer og trene litt lett men bekkenet har sagt takk for seg sa da begrenser det seg litt.
Blir flere turer i svømmehallen hvertfall, deilig å kunne bevege seg uten smerter!:)

Rydder litt, går små turer, sitter mye med mobil/pc, hviler, gjør yoga. Tenker å vaske litt etter hvert, se en ny tv-serie og bake boller. Håper jeg klarer å fylle opp dagene :)

Ryddet og sortert i skuffer og skap. Laget middager som kan fryses slik at jeg av og til slipper å styre med å lage middag når sambo begynner å jobbe etter mini er født. Laget en bildevegg. Vært å forhåndsstemt, i tilfelle jeg plutselig er opptatt den 11. ;)

Har en på 3,5 som skal i bhg. Går med mye energi på det:P Ellers går jeg tur eller sykler med hunden. Gjør litt husarbeid og har mange og lange pauser:D Noen dager fungerer jeg ikke i hele tatt, så da blir det sofaen. Ellers venter jeg bare på at noe skal skje;)

Her flyr dagane avgårde...har ei på skulen og ein i barnehagen, sove og kvile på formiddagen før største kjeme frå skulen...så går det i middag, kjøring/henting-fritidsaktiviter-husarbeid

Leverer og henter 3-åringen i bhg. Går tur, vasker og rydder (med mange pauser) og lager middag. Prøver å kvile imellom. Dagene flyyyr avgårde :P

Laaange dager her også.. Orker nesten ikke å gjøre noe. Uke 40+2 i dag.
Veldig opp og ned på formen. De dagene jeg orker mer, prøver jeg å gjøre litt her hjemme, og lage litt mat.
Følger lillegutt til og fra barnehagen 2-3 dager i uka.

Er 40+1 i dag og syns dagene er veldig lange. Formen er så som så og det blir mye ligging på sofaen. Prøver å ordne litt hjemme når formen tillater det.
Mesteparten av tiden går med til å se på serier, ha dårlig samvittighet for hunder som ikke får nok altivisering, og venting på baby :p

Ingen tegn til at lille har tenkt å komme med det første, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Jeg prøver å ha et par prosjekter hver dag. Går til modningsakupunktur, bestilt meg pedikyr og manikyr, skal på en frisørtime, bakt energibarer og ost-og skinkesnurrer til å ha med på sykehuset, ukeshandler, gjør litt husarbeid, går turer ect :)

Back
Topp