Hva funker??

Barnslig

Glad i forumet
Nå har jeg begynt å trene 3-4 dager i uka, og begynt med kosthold/treningsdagbok på greterode.no
Men lurer på alle disse midlene som skal hjelpe deg ned i vekt?? Noen som har prøvd noe som funker??

Skal ned minst 10 kg og blir veldig umotivert når jeg ikke ser raske resultater :(
 
Kan ikke skjønne annet enn at endring av kosthold og trening skal gi nedgang:)
Her bruker jeg ofte å starte med kostholdsendringene noen uker før jeg endrer treningsmønster.

Har nylig startet selv(denne runden..)..... kun med kostholdet så langt, så kan oppdatere hvordan det går. SKAL ned 10 kg til sommeren jeg også. Mens hovedmålet er ned totalt 16 kg.

Ønsker deg lykke til. Hold oss oppdatert!
 
Kan ikke skjønne annet enn at endring av kosthold og trening skal gi nedgang:)
Her bruker jeg ofte å starte med kostholdsendringene noen uker før jeg endrer treningsmønster.

Har nylig startet selv(denne runden..)..... kun med kostholdet så langt, så kan oppdatere hvordan det går. SKAL ned 10 kg til sommeren jeg også. Mens hovedmålet er ned totalt 16 kg.

Ønsker deg lykke til. Hold oss oppdatert!
Akkurat samme her SKAL ned 10 kg til sommeren, men har 15 kg til jeg er der jeg var før jeg fikk barn, men da hadde jeg ikke noe særlig muskler da.

Får bare fortsette som nå, og smøre meg med litt tålmodighet tenker jeg :)
 
I morgen er første veiedag :) blir spennende :) Håper på 1 kg siden sist fredag :)
 
Ble ikke helt som håpet, men -0,8 er bra det også :)
 
Ble ikke helt som håpet, men -0,8 er bra det også :)

Er jo kjempebra det da:)
Her ble det - 0,9, på fire dager siden jeg startet på mandag. Men blir nå det starter for meg da. Spent på uka som kommer:)
 
Er jo kjempebra det da:)
Her ble det - 0,9, på fire dager siden jeg startet på mandag. Men blir nå det starter for meg da. Spent på uka som kommer:)
Det er jo kjempebra, også på bare 4 dager :)
 
da er det -2,8 fra start for 3 uker siden, ikke dårlig det :) merker alt at noen klær begynner å bli litt løsere :)
 
wow, det er jo råbra!!!!!
Og fortsatt er det lenge til sommeren, så dette kommer du nok til å greie:)
 
wow, det er jo råbra!!!!!
Og fortsatt er det lenge til sommeren, så dette kommer du nok til å greie:)
Er motivert nok så, hvordan går det med deg da ?? resultater :)
 
Er motivert nok så, hvordan går det med deg da ?? resultater :)

Har fått ned 2,1 kg så langt. Har veiedager på fredager.
Men vet at helgene ødelegger en del.. spiser en del da, både god mat samt godis. Men på den måten klarer
jeg å være flink i midtiuka da.
 
Ikke sant, veier fredag selv, koser meg litt i helgen men tar ikke helt av. 2,1 er jo kjempebra da :) Stå på :)
 
Back
Topp