Hva forventer du av sjefen din?

forventer at hun tar tak i ting og ikke er konfliktsky, hører på meg (selv om hun ikke nødvendigvis er enig og gjør som jeg ønsker), er autoritær (ikke gjør ting for å bli likt av noen), er rettferdig, tydelig leder, gir klare arbeidsintrukser og gir klart bilde av hva hun forventer av kvalitet på det ar beidet jeg gjør.

Hun forventer at jeg gjør det som står i arbeidsintruksen min på best mulig måte, overholder tidsfrister, er lojal, er sammarbeidsvillig, er selvstendig, at jeg tar veiledning, er serviceinnstilt og at jeg har fokus på å løse problemer framfor å klage over problemer.

Jeg mener at jeg burde kunne forvente minimum dette:  lederskap, tydelige rammer rundt hva som er min rolle/ mitt arbeid, tillit, mulighet for utvikling, forståelsesfull, små ansvars områder, ønske om å bli best/ at han er konkurranse innstill. 

Håper at han forventer noe i denne duren av meg: lojalitet, god fagkunnskap, ønske om å bli best, sprudlende, kan gi av meg selv, forståelsesfull. 

Jeg er skjef og forventer at mine ansatte følger jobb instruksen og holder avtaler!

Er ryddig og organisert, gir/tar klare beskjeder og følger opp oppgaver!

Tar avgjørelser og rydder etter seg selv!

Skiller mellom jobb og privatliv! (veldig slitsom og høre på 2 som klager på barn som ikke sover om natte, derfor er det 5 minutter forsene og redusert på jobb, kan ikke komme på jobb mannen skal på konsert, har ikke barnevakt osv) Spes når man er småbarnsmamma selv og snart høygravid men, gjør jobben uansett!

Det samme kan de forvente av meg.. + det som følger med!

Back
Topp