Hva forventer dere av deres menn?

meredith

Glad i forumet
Hva forventer dere fra deres menn når dere har bursdag? 

Jeg ble veldig skuffet over min samboer i år, og er litt nysgjerrig på om det bare er jeg som er bortskjemt eller om jeg har "rett" til å føle skuffelsen jeg følte på årets bursdag.

Forventer ikke så mye mer enn at han faktisk husker på det og sier gratulerer med dagen. :P
Er jo så klart koselig om han gjør noe mer, og det gjør han jo som regel. Han og ungene pleier å vekke med med blomster og gave på sengen. =)

Det er ikke mye.. Blir glad hvis han husker det.. Han kjøper kanskje noe hvis vi er på shopping, men jeg forventer ingenting..

Jeg forventer litt oppmerksomhet og at han gratulerer meg med dagen :)

Jeg forventer vel ingenting, men blir glad hvis jeg får en liten oppmerksomhetI år blei jeg vekt med bursdagssang, hjemmelaget kake som han og ungan hadde bakt og en liten ting<3

Forventer egentlig ikke så mye:) Hadde blitt temmelig sur hadde han glemt dagen min da og ikke gratulert meg, men ikke noe særlig ellers:)

Jeg pleier å få penger hos han for å kjøpe meg noe jeg vil ha, men ender alltid opp med at jeg skal "spare" de, også er enden på visa at jeg kjøper noe fornuftig til huset, eller noe til gutten vår (som det ble i år):)

Jeg vet at jeg får mye mer glede av å styre og stelle i stand med overraskelse og frokost på senga til han når han fyller året, enn det han får for meg. Han er ikke sååå ivrig på sånt, og det er helt greit:)

Forventer egentlig ikke så mye:) Hadde blitt temmelig sur hadde han glemt dagen min da og ikke gratulert meg, men ikke noe særlig ellers:)

Jeg pleier å få penger hos han for å kjøpe meg noe jeg vil ha, men ender alltid opp med at jeg skal "spare" de, også er enden på visa at jeg kjøper noe fornuftig til huset, eller noe til gutten vår (som det ble i år):)

Jeg vet at jeg får mye mer glede av å styre og stelle i stand med overraskelse og frokost på senga til han når han fyller året, enn det han får for meg. Han er ikke sååå ivrig på sånt, og det er helt greit:)

Jeg glemte bursdagen hans i dag...
Eller, han fikk gaven sin i går da, men jeg glemte å si gratulerer og vekke han med frokost i dag, som jeg hadde tenkt. Skal også være på verkstedet til klokka åtte i kveld, så jeg ser han jo nesten ikke i dag.

Men da husker vel han dagen min da, for det er i morgen

Jeg forventer en gave og litt eksta oppmerksomhet i form av at han lager middag hvis det passer sånn eller gjør noe annet koselig for meg (kna opp ømme nakkemuskler).

Og så forventer jeg at han gratulerer meg med dagen om morgenen FØR vi drar på jobb! :-D

Altså, jeg sitter ikke i sofaen og lar han stå på pinne og gjøre alt den dagen. Men nåde ham om han går på datarommet for å spille den kvelden for eksempel...

Jeg forventer at han gratulerer meg med dagen og kjøper en gave

Jeg forventer at han husker meg og gir meg et kort som jeg ser at han ikke har skrevet i bilen på vei hjem fra jobb :P Forventer vel egentlig gave også når jeg tenker meg om, kan vel ikke si noe annet ;)

Jeg får alltid forventningene møtt fordi jeg er som en unge når det gjelder bursdag og gnåler om det både i tide og utide ukene før, så sånn sett så har han ikke sjans til å glemme det.

Eg er nok litt bortskjemt trur eg, men forventar ingenting anna enn litt oppmerksomhet. Får som regel gave på sengen, kort og så baka han ofte ei kake. Han tar litt av når han kjøper gaver, sånn type storbyferie, mac og sånne dyre ting, uten at eg forventar det!!
Ellers så får eg som regel bestemme middag og kva me evt skal gjera på dagen min, han er flink til å varte meg opp.
Huff, må kjøpa noko fint til farsdagen ser eg, det fortjena han, når er den forresten??

Me e født på den samme dagen, så forvente ikkje frokost på sengen osv. Ingen av oss kan glemme dagen heller ettersom det er på vår egen bursdag...

MEN forvente å få litt ekstra kjærestetid på kvelden, bursdagsgave og kanskje at me kan ta oss ein fin middag på restaurant :) 

Jeg FORVENTER ikke annet enn at han sier gratulerer. Men han er veldig flink når det gjelder bursdag, så han bruker ta meg med ut og spise. Også pleier jeg å få veldig fine gaver. Selvom jeg sier at han ikke trenger :-)

Forventer at han husker det, gir meg en gave og/eller blomster

Han klarte å glemme bursdagen min en gang og det får han aldri glemme

Han pleier å være flink til å kjøpe noe fint eller gi meg penger til noe fint + blomster og kake/middag

Nei, jeg forventer ingenting av ham, han er alt jeg trenger emoticon

Ang. bursdag, jeg forventer ikke gratulasjon om morgenen eller noe, han kommer nok på det i løpet av 24 timer. Ville vært rart om han ikke sa eller gjorde noe, fordi vi sjekker FB nesten hver dag, familien vår gratulerer direkte, vi har en felles kalender på kjøkkenet osv.

Forventer egentlig ikke stort, og han gjøre ikke noe stort nummer utav det heller. Vi gir ikke gave til hverandre, men avtaler at vi heller gjør noe koselig sammen. Forventer jo at han skal huske det, og gratulere meg med dagen da. Også pleier han å tilby meg frokost på senga, selv om jeg alltid sier nei. Ubehagelig å spise i senga

Jeg forventer at jeg kan sove lenge, at han lager middag, og tar alt av husarbeid og barnestell den dagen. Det er MIN dag. Så er det omvendt når det er hans dag. Hehe

Back
Topp