Hva forteller dere?

• Trådstarter Trådstarter Kristina :-*
  • Opprettet Opprettet
K

Kristina :-*

Guest
Hvor mye forteller dere mannen/kjæresten om graviditeten?

Forteller vel alt, er ikke noe vits å holde noe tilbake. Han er interessert i å høre også så det er jo bra :)

Forteller vel egentlig alt :p eller eneste jeg holder for meg selv er de sure oppstøtene i munn, føler meg så ekkel og selvom jeg skyller munn godt hver gang så vil jeg ikke han skal droppe gi meg et lite nuss da, haha :p

Forteller alt jeg føler det er "behov" for at han trenger å vite

Pratet veldig mye om babyens utvikling, hva som skjedde i de forskjellige ukene osv :-) + en del om plager jeg hadde. Men droppa vel kanskje å dreie ut om hemoroider og div med hufsa :-P

Forteller alt, men legger ikke ut i det vide og brede om økt utflod, da. :P
Hehe, samme her. Sparer meg for detaljer på visse ting. :p Ellers lufter jeg jeg de fleste tankene. :)

Fortalte alt tror jeg. Han så meg på mitt verste, så det var ikke noe vits å holde noe tilbake:p

Deler vel egentlig alt, men akkurat hvor mye utfolde jeg har og at jeg fikk soppinfeksjon har jeg holdt for meg seg. Tror han hadde tatt det helt fint, men tenker det ikke er av de store gledene, og tror ikke han savner å vite om det ;)
Ham får vite om ekstra promping og sånne "koselige" ting, så det holder nok :p

Han fikk vite det meste, men la ikke ut i det vide og brede om det mest intime. Ikke akkurat topic rundt middagsbordet liksom.. men når han skulle være med på fødselen (hvor han jo får se og høre det meste..) fikk han pent tåle å høre litt om hva som skjer med kroppen før fødsel også :-D

Jeg fortalte alt, inkludert utflod, hemoroider osv. Han var sikkert ikke så begeistret for det, men shit au, han så meg tross alt føde. Han sto tilogmed og studerte når de sydde magneter fødsel, så han tåler nok litt mer enn jeg tror :p

Han va med på alle undersøkelser, (når de stappa ultralydstaven oppi underlivet så kryssa han sine egne bein :P )
Fortalte han alt, og han leste alt han kom over på nettet.

Back
Topp