Hva forbinder du med TYRKIA?

groa

Glad i forumet
Hva tenker du på når du hører ordet TYRKIA?

Noe som kjennetegner landet? skikker? matvarer? pynteting? konkrete ting?

UFATTELIG slitsomme mannfolk!

Torstein Dahle, ett skitten fengsel, sure vakter og surt personale på konsulatet.

- Massete Tyrkere.
- En "hvitost" som smakte død å faen.
- En frozen Margarita som var fantastisk god.[:D]

sleske, svetteluktende, ekle menn med alt for mye hår på kroppen [:'(]

masete, irriterende selgere [:@]

slitsom pruting [:'(]

Varme[:D][:D]

Deilig vær og varme, men ikke lov å sole seg toppløs[:-]

ORIGINAL: Alos

UFATTELIG slitsomme mannfolk!

enig, men nå har de ikke lov å drive på som før. så blir spennende å se når jeg reiser om 3 uker, om ting er forandret

innpåslitne tyrkere
kjekke tyrkere
deilig mat
efes
bra utesteder

ORIGINAL: Mamalou

Deilig vær og varme, men ikke lov å sole seg toppløs[:-]

når jeg var der var det ei som lå så og si naken [8|] (hadde bare en tynn string på)

Innpåslitne mannfolk.
Matforgiftning.

ORIGINAL: *Haneefah*

ORIGINAL: *Meya*

Torstein Dahle, ett skitten fengsel, sure vakter og surt personale på konsulatet.

Hahahaha[:D]  Har du fremdeles innreiseforbud?[8D]

Nei faktisk ikke... Det gikk ut i 2008, i mars. 21 mars for å være nøyaktig.

Bytta nasjonalitet har jeg og gjort etter det.

Leiligheten til mamma i Alanya..Fantastisk god mat. Flotte strender og flotte steder oppe i fjellene. Nomadene. Restauranter i fjellene hvor alle har en flåte hver (på str med en vanlig flytebrygge) Stor deming som gikk lekk og la de restaurantene under vann hehe[8D] Deilig varme, Hamas. Teppebutikken til Abdullah. Nakke og arm massage hos frisøren/barbereren. Favorittrestauranten Elite ved kleopatra stranden. Spesiell kjørekultur, og fælt å si det men det er mange digge tyrkere hehe. Helt til de blir over 40, da forfaller de kjapt.
Gleder meg til å dra tilbake (kansje til neste høst)

Kebab, moskeer

En forferdelig ferie, når jeg var 11 år, der hotelleieren banka kona si hver kveld, og når hun mista babyen i 5 mnd, fikk vi ikke snakke om henne, for hun hadde drept hans sønn og var ikke noenting verdt.. Bygningsarbeiderne som sto å ropte etter oss og runka når vi gikk til stranda, menn som ba pappa gifte meg bort til sønnen dems, hvis jeg lærte sønnen engelsk, skulle vi få arve teppebutikken... Voksne menn som kom å grafsa på oss og prøvde å "stjele" svømmemadrassene våre.. Bare fælt!! Var i Marmaris..
Men har ei venninne som har flytta dit nå, så skal å besøke henne og få ett bedre intrykk av landet!! [:D]

Back
Topp