Hva finner dere på i sommervarmen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei på dere :)

Sommeren er her, og mesteparten av landet har det veldig varmt om dagen :D

Hva finner dere på med de små nå om sommeren? Bader? Er mye ute?
Er det slitsomt, eller helt okai, å ha små babyer i denne varmen?
 
Litt slitsomt med så sterk sol og varme midt på dagen synes jeg. Så blir en del innendørs med babyen, selv om det er varmt inne også. Trilletur må ofte vente til kvelden. På dagen drar vi ofte på besøk til familie og på kjøpesenteret.
 
Synes også det er litt slitsomt å amme i denne varmen. Både mini og jeg blir klamme av all nærheten[emoji85] Så vi er ofte inne mye av dagen, men prøver å få til en trilletur hver dag (det går nesten bra hehe).
 
Synes det er slitsomt! Håper på regnvær snart. Bortimot 30 varmegrader hver dag i skygger nå. Vi er mye inne på dagtid. Og tar med de eldste på bading på fjellet på ettermiddagen (litt bedre temperatur der).
Vi har heldigvis aircondition inne, så temperaturen inne er levelig!

Det var faktisk mye deiligere med september og desember barn, da kunne man ligge inne og kose hele dagen med god samvittighet (Hehe)..
 
Nei, her nytter det nesten ikke gå ut en gang. Setter på aircondition og kulern inne. Vi hadde et par dager på stranda og blåfarveverket når det var pitte litt mildere

Enig med sykepleiermamma at høstbarn var supert. Aldri kunnet skjønne hvorfor alle mener vårbarn er best, den første tida er det helt ok å være mye inne og det er jo enklere å nyte sommeren når barnet er litt eldre :happy:
 
Sommervarmen var på besøk her EN dag, da holdt vi oss inne. Ellers er det jevnt over 13 sure grader med regn og vind, holder oss for det meste inne da også [emoji28] Jeg drømmer om 18-20 grader, uten regn og vindstille, da skal vi kose oss ute på trilleturer [emoji3]
 
Back
Topp