Hva finner dere på i permisjonen? Type; babysvømming, etc?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Lurte litt på hva folk gjør i permisjonen sin sammen med babyene? Her har vi fått faste babywalk med andre mødre og babysang. Utrulig koselig å se lille pjokken møte andre babyer og kjekt for meg å møte andre mødre :-)

Vi går på mamma&baby yoga, babysang og i to ulike barselgrupper :) med barselgruppene er det tur eller treff hjemme hos en av oss. Har stort sett planer hver dag, noe både lillegutt og jeg trives med :D

Beibisvømming er bra, har prøvd Babysang i enkirke, det var veldig stressende opplegg, men skal prøve igjen kanskje. Har barselgruppe også.

Treffer barselgruppa, er med venner som også har baby, på babysvømming, triller tur og er hjemme og koser oss og leker :)

Møter barselgruppa en gang i uken, går på mammatrening en gang i uken, babysvømming og trilleturer nesten hver dag. Skal prøve babysang når svømminga er over.

Vi har leketreff 1 gang i måneden
Å barselgruppe gjennom helsesøster engang i blandt.

Oi! Mange av dere som har mange aktiviteter.. Har ingen i forhold jeg :joyful: eller har barselgruppe - vi sees når det passer, så er det jo babykino hvor vi bor og har mange venninner som har små :)

Før sommarferien var vi på babysang eit par gongar, i ferien har vi vore heime med storesøsken litt og vekkreist litt.

No er babysangen begynt igjen, så det skal vi vere med på kvar mandag så snart formen min blir litt bedre. Her er òg åpen barnehage som eg har tenkt å gå i saman med ei venninne med marsbaby.

Hadde tenkt å gå på babysvømming i haust, men må utsette det til over nyttår.

Vi gjør lite organisert, liker å styre dagen min selv. Vi er hjemme og koser oss med familien, drar på besøk, tar en tur på butikken. Vi har barselgruppe, treffes en sjelden gang innimellom, og så går jeg på forening. Trives godt i hjemmet og med kjernefamilien så syns jeg det er viktig å bruke mye av tiden med mann og barn.

Samme her - men på dagtid er mannen på jobb, så da finner lillegutt og jeg på andre ting som nevnt over :)
Og min mann jobber til alle døgnets tider, så her må vi være sammen når vi kan :) :p *holdesegforøynene*

Er mye sammen med ei venninne som også er i permisjon, barseltreff, babysang, babysvømming og bare koser oss hjemme med lek ogmange trilleturer :)

Barselgruppe, babysang, babykino og er med venninner som også er i permisjon :) Føler vi er på farten hele tiden :p

Barselgruppe på onsdager og ellers er dagene fri. Vil helst ikke ha for mye planlagt aktivitet men heller ta det litt dag for dag. Stort sett går vi oss en tur, handler og lager middag. Dagene går sinnsykt fort og vips skal storesøster hentes i barnehagen. :)

Går veldig mye ute i naturen, toppturer.. Møter venner, barselgruppe osv, har det veldig travelt :p
Åååh skulle ønske vi hadde topptur-plasser i nærheten, virker magisk!

Back
Topp