Hva fikk du til jul?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Hva fikk du til jul og er du fornøyd med gavene i år? Ble dine kjære glade over dine gaver til dem?

Fikk ny telefon av samboer som tidligere fortalte at vi ikke skulle kjøpe dyre gaver til hverandre så han fikk bare noe treningstøy av meg. Jeg liker ikke å få dyre gaver om min gave tilbake ikke gjenspeiler omtrent det samme.

Fikk klær og leker til baby så det gjorde meg glad :)

Åååå jeg fikk så masse gavekort, klær, husting(håndklær, kjeler, kniver osv), dekor til huset og masse baby tøy. Er strålende fornøyd med alt. Tror de fleste var fornøyd med det jeg kjøpte og. :)

Fikk penger til ny seng, diverse hus-ting, bok, tøfler, skinnhansker med ullfor inni og en deilig genser i alpakka. Ingen gaver ment til baby, syns det var litt kjedelig- men har en svært nøktern familie i fht å gi gaver FØR fødsel. Guttungen derimot fikk så mye flott som han trengte og hadde lyst på!

Fikk ny mobil og Pc fra min kjære, litt klær og stæsj til lillegutt, pledd, sko, pynte lykter, kjele, dunputer, penger osv.

Fått alt jeg ønsket meg..♡

Fikk smykkeskrin fra min kjære, og masse annet fint. Og fra svigers en rar trebolle og "skrin" (?) i samme stil - samt spekepølser som vi får hvert år, men som ingen orker å spise opp her.
Men fikk ting vi hadde ønsket oss også, altså! ;)
Fikk nesten ikke noe baby-saker.

Fikk symaskin hos kjæresten og mamma med familie, trengte det virkelig :) også fikk masse ainna småstæsj, litt til baby også. Blandt annet babysitter som kobles opp mot iphone eller ipad, gleder meg til å ta den i bruk :)

Vi fikk veldig mye til Lille, endel klær, et sett med flasker, newborn set, og diverse annet, av ting bare til meg var det ikke så mye (mesteparten var til meg og sambo sammen), men jeg fikk ei bok, et gavekort på h&m, støvler, og nyyyydelige diamantøredobber av sambo. :-D

Jeg fikk en liten robot som vasker gulv av mannen. Måtte le litt, fordi han er overhodet ikke interressert i å vaske og han vet at jeg ikke har lov til å gjøre det nå. :D:D:D
Prøvde den i sted, og det funka ganske greit. Iallefall godt nok til jeg for formen tilbake (he he)....

Fra mobil enhet

Jeg fikk en liten robot som vasker gulv av mannen. Måtte le litt, fordi han er overhodet ikke interressert i å vaske og han vet at jeg ikke har lov til å gjøre det nå. :D:D:D
Prøvde den i sted, og det funka ganske greit. Iallefall godt nok til jeg for formen tilbake (he he)....

Fra mobil enhet
Så deilig. Jeg har slik støvsuger. Fungerer helt bra nå, spesielt under senger.

Masse ting til jentene! :D

Skinnlommebok og skinnvotter, le creuset-kjele, bok, penger ++. Veldig happy! Lillebror fikk 2-3 gaver, hadde ikke ventet det. Storesøster fikk også masse fint

Fikk masse fint <3
Nydelig hjemmestrikka sett med buksedress og jakke til lillegutt av farmor :) hjemmestikka pledd til lillegutt... Fikk masse fint til lillegutt :P kan vel si det på den måten :)
Fikk resten av kjøkkenservise vi har så nå har vi 12 av alt :) penger, pledd, gavekort, mixmaster, filmer, pynteting til huset osv :) :)

Back
Topp