Hva fikk du til jul?

Snickers

Gift med forumet
Hva fikk du? Hva likte du best? Fikk du en skikkelig BAD gave????? ;-)
 
Fikk litt forskjellig. Men det jeg likte best var de tre ullundertøy/superundertøy settene og alle ullstrømpene jeg fikk. Stortsett fornøyd med det meste, men tørka frukt/nøtter blanding var vel ikke det som sto øverst på ønske lista ;)
 
Er kjempe fornøyd :) igrunn ikke misfornøyd med noe! :) der var bøker (lesebok og planlegger), penger, knivsett, stekeplate med stekespade, strømpebukser, ull undertøy, bagasjevekt ++++ :) enn du da, snickers?
 
Åååh, fikk så mye fint! : D
Fikk kompaktkamera av min kjære (da har jeg altså fått videokamera, speilreflekskamera OG kompaktkamera av ham!), tacofat og kjøkkenmaskin av min mamma, klær, penger og en kopp hvor det står "verdens beste mamma". Koppen fikk jeg faktisk av min svigermor! Ellers fikk jeg masse ullsokker av bestemor (som er ekspert ; ))
Adrian fikk mest leker, noe han virkelig trengte! Har byttet ut nesten alt i lekekassen hans : ) Det syns han var gøy!
 
Bla. laptop, min gamle var moden for pensjonsalder, hardangerbestikk til 12. pers, gavekort på Ikea og ellers på ymse kjøpesentre, kronasjer, klokke, kamera, parfyme, bøker, klær, pysj, tøfluser, siden jeg er en frysepinn, hansker, sjal og lue, god shampoo og balsam og hårstæsj, smykker, sko ('but ofcourse!) og ikke minst håndavtrykk som Crazybaby har laget i bhg. <3 jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene. softy - that's me. han fikk masse fint også, og fornyet både leker (som var ganske greit) og klærne sine, selv om han har en ganske bra garderobe. glad for alt. :) og så vant jeg gavekort på tur med båten som går herfra og til danmark. nå kan jeg ikke si at jeg ikke vinner noe lenger. ;)>
 
Kjempenøgd ;) fotbad, dobbelt vaffeljern type wilfa, brødrister, strykejern, badvekt, sminke, kaffe, kaffeboks, kaffekrus, longdrinkglass, rosendahl skåler, kriseveske til jobb med sminke, lighter, tyggis, tampong osv.. Fekk vel meir også, er det å komme på det ;)
 
Jeg fikk i grunnen stort sett penger i år også :)

Men jeg fikk symaskin av mannen min, og det var kjempe knall!! :) Nå har jeg sydd gardiner til snuppa! :-) Ellers fikk jeg en bakebok, en flaske med brandy, baderomsskilt, lyslykt, 10 000 av bestemor, lysestake og gavekort. Fikk en gavekurv med hjemmelagd snadder av pappa og kona :)

Jeg fikk ingen dårlige gaver syns jeg! Men det begynner selvsagt å fylle seg opp med dissa lyslyktene hjemme hos oss :o) Fikk et par stk i bryllupsgave også kan du si :) hihih!!
 


CrazyBeautiful skrev:
Bla. laptop, min gamle var moden for pensjonsalder, hardangerbestikk til 12. pers, gavekort på Ikea og ellers på ymse kjøpesentre, kronasjer, klokke, kamera, parfyme, bøker, klær, pysj, tøfluser, siden jeg er en frysepinn, hansker, sjal og lue, god shampoo og balsam og hårstæsj, smykker, sko ('but ofcourse!) og ikke minst håndavtrykk som Crazybaby har laget i bhg. <3 jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene. softy - that's me. han fikk masse fint også, og fornyet både leker (som var ganske greit) og klærne sine, selv om han har en ganske bra garderobe. glad for alt. :) og så vant jeg gavekort på tur med båten som går herfra og til danmark. nå kan jeg ikke si at jeg ikke vinner noe lenger. ;)>


Åh, det fikk jeg av Julie også! Å det var sååå fint :o)
Jeg må bare skrive ned diktet som stod over avtrykkene hennes! :)

Det hender du blir lei deg,
fordi jeg er så liten.
Jeg setter merker alle steder,
og gjør deg ganske sliten,

Men hver dag blir jeg større,
ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå
hvor søte mine hender var
den gangen de var små


Dette diktet var kjempe fint syns jeg! Blir nesten litt rørt av det faktisk, siden jeg er så hormonell om dagen :o)
 
Fikk penger,ting jeg trengte på kjøkkenet,gavekort 
Ungene fikk masse nye klær og leker..
 
Fikk HH Simonsen rettetang av min kjære! :) Og noen hårprodukter :) :)
Og så fikk jeg/vi litt penger, gavekort, bestikk i den serien vi samler på, to høye keramikklysestaker, og så fikk vi en del hver for oss også.

Ingen BAD-gaver, utenom bestikket som var i feil serie, he he! Men det er jo bare å bytte så er ikke noe stress det :)
 
Åååh jeg fikk så mye fint at jeg ble satt ut :)
av snuppa og samboer fikk jeg en hvit iphone 4s, gavekort på ett kjøpesenter på 1000,-, rihanna dokumentar og rihanna blue ray konsert dvd, glo pudder, mamma tights og det beste av alt : Ett honninglys og ei bjelle til å henge på juletre som snuppa hadde malt, alt fra barnehagen.. åååå, det smeltet mamma hjertet <3 
Ellers fikk jeg family ramme fra perfect home, tibetansk saueskinn, tibetans saueskinns puter, sinkhus, vaskepulver boks, romduft, liter mål(x2, ønsket meg det), øredobber, takke, stekespade, lapper(hahaha, den fulgte med takken, en toro ferdig pk med lapper)
fondue, oppskrifter på gammeldags plater, julekule med emilie sitt navn på som er kjøpt i tyskland, mandler, kremsprøyte(en rund sak som man bytter ut tippen)+++ 
jeg fikk så mye at jeg har ikke kontroll engang på alt sammen.. heller ikke på snuppa sine ting.. hehe.. jeg begynte å skrive det opp men det ble så mye til slutt at jeg klarte ikke å følge med :-/ 
 
jeg fikk piere robert ullstrømpebukse med matchende ullgenser, telys, servietter, fin skål til å legge nøkler og diverse i, en toalett mappe med sminke og kroppspleie ( av ene ungen på jobb) av en annen unge på jobb fikk jeg et krus med sjokolade og karameller.
Ellers fikk min kjære og jeg flere gaver sammen; penger, salatbollesett (salatbolle i børstet stål med salatbestikk i stål) en konfekteske,grand cru sausemugge, grand cru vannglass 6 stk, grand cru kakegafler 10 stk,  gaven fra Oliver var at han hadde malt på syltetøyglass som ble da en telyslykt <3

For penger vi fikk satt inn noe inn på konto, kjøpte julegardiner, putevar til pynteputer i sofa og juletrepynt på salg.

Fikk et par gaver jeg kunne vært foruten ja... en telyslykt med matchende handkle, marsipangris (liker ikke marsipan), en bok (har den fra før og den går ikke ann å byttes tror jeg..)

Oliver fikk MASSE duplo!! bondegård, politistasjon, togbane, ekstra skinner til togbanen, fly, tippbil, gravemaskin, cars stasjon, lastebil, bilfrakter (som vi byttet inn og fikk en traktor med henger istedet) 
pluss togbane i tre, tre instrument, penger, pysjer, joggedress, gavekort på h&m, strikka ullsokker, polo genser fra janus, bukse,3 gensere, et puslespill fra cars, to bøker, et spill.

For penger som Oliver fikk kjøpte vi fra nøstebarn sparkebukse, 2 bodyer, 2 halsskjerf.Brukte og penger som vi fikk til å kjøpe bankebrett, ekstra plater til duplo, litt klær i neste str. det samme brukte vi gavekortet vi fikk på h&m til og. Kjøpte også flere lekekasser til Oliver
 
Vi fikk ganske mye, og måtte bytte 3 julegaver.
Fineste gaven va i fra Tobias. Håndavtrykk i gips som de ha laga i barnehagen.
Sambo sa at han sku ha filma meg når e åpna gaven, førr e bei helt målløs.


Her nytter det ikke å si t familie ka vi ønska oss og ka vi ikke treng. Det e 100% sikkert at vi får ting vi ikke vil ha uansett.
 
Back
Topp