Hva fikk du i julegave?:)

sommerseth

Betatt av forumet
Jeg er litt sånn som liker best å gi gaver, å er utrolig nyskjerrige på andre sine gaver, såå hvis noen vil dele..!:)

Jeg fikk sølvøredobber og morgenkåpe (og ny seng på januarsalg) fra mannen og bosch kjøkkenmaskin fra mamma og pappa:) så fikk jeg andre ting som en svæær svangerskapsbok, sokker, kapsler til kaffemaskinen og stativ, penger og gavekort, godis, nips og naps, to nye lyslykter, koseklær, bilde fra kremmerhuset, toalettsaker (elsker svigersøster som har snust rundt på badet mitt, å kjøpt BARE ting jeg bruker og trenger!!) og myyye annet fint!:) mannen fikk drill fra sviger, og både han og jeg er meget fornøyd med det, da kommer kanskje speilet mitt opp i gangen på nyåret!:)

Og til lillebanet fikk vi to bokser a-creme (fra sverige siden det er superbillig der), siklesmekker, ranglesokker, bukse, hjemmesyrikket lue og sokker, spilledåse, skilt med "a beautiful baby sleeps here", helseteppe fra princess, uro til å hemge i taket etc og en bamse!:) selv om jeg synes det er tidlig, var det veeeldig koselig, og alt ble plutselig veldig realistisk!:) hihi

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Jeg fikk Michael Kors veske av mannen, og ett fat fra Wiik og Walsøe i serien Alv og en hvit eske med glansbilder på av datteren min på 4.
Ellers fikk jeg en willow tree figur som symboliserte vennskap, klær, penger, hudpleie. Vin (kjøpt før jeg delte nyheten med alle) smykker, og ett service vi ønsket oss.

Mannen min fikk utrolig mye fint! Av oss fikk han gavekort på ski med tilbehør. Vet ikke om det var drømmegaven akkurat, men noen må jo ut på ski med datteren vår, og det blir ikke meg pga. bekkenløsning :p

Datteren vår fikk så mye fint, men den beste gaven var nok fra tanten og onkelen hennes. Ett hjemmelaget sjørøverkart! Kartet var over huset til svigers, så da ble det skattejakt med telling av skritt, kryping under bord og stoler før hun fant skatten under vedovnen (som ikke var i bruk) Nemlig en skattekiste full av diamantringen og gullpenger! Det var også en øyelapp, dolk, kompass og kikkert og dette lekte hun masse med! Morsomt med kreative gaver!

Kjøkkenmaskin :) og stekform til ribbe hehe
Litt cash, parfymer,kremer, sengkøær pg slikt som man trenger:)
Lillemor fikk mye leker og klær som var veldi morro:)
Gubben/pappan sine gaver har vi ikke fått enda da han er på vei.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk gavekort fra amfi kjøpesenter.. gavekort på massasje av samboer:) øredobber, kubbelys, armbånd, smykke og øredobber av venner og noe familie. Stekepanne, mocca master av svigers, makeup fjerner.. er veldig fornøyd med årets gaver:))

Fikk klokke og øredobber av mannen
penger av forskjellige
gavekort
Mamma/baby-smykke som baby gjenkjenner lyd fra
Strikkebok
Ullgenser
Fleece
Tøfler
Masse rosendahl stuff
Stavmikser
Og masse andre ting!!

Bebis fikk penger og dunpose+pysj å flaske

Jenta fikk masse pene klær
Dukke+vogn+utstyr
Masse spill
Vi fikk hjemmesydde tepper
Aktivitetsbok
Smykker
Hårpynt
Og masse mer!

Vi er kjempetakknemlige for alt! :)

Jeg fikk :
øredobber,
pysj, etpar bodybutter
håndkremer
håndklær,
treningstøy,
Kakegaffel/kniv
Champange glass
Tørletrommel
Bergansjakke
Pynteting
Gavekort på spa

Datteren min på 3 fikk:
Nye Galaxy tab kids (!!)
Babyborn m/utstyr
New born baby m/utstyr
Puslespill,
Lego friends stall
Lego friends bil & hestehenger
Cd
Dvd
Tusenvis av perler
My little pony x3
Klær
Bøker
Penal
Osv (og mange pakker er enda ikke åpnet)

Vi fikk akkurat det vi ønsket oss, nemlig penger og gavekort på IKEA:-) så nå blir det ny baderomsinnredning etter jul:-)

Vi fikk penger å gavekort på obs bygg .. Så nå kan me skifte dørene i huset ;) ellers 2 par sko, ein vase eg ønska meg, rosendahl vannglass, å smart tv ;)

Det beste vi fikk var store myke og noen små håndklær fra Gant, masse penger. Det bar også litt småting fra venninner (småpjus til huset, kosmetikk og spiselige/drikkelige gaver). Det er planlagt en 2 ukers tur til Asia i januar/februar så pengene kommer godt med. Vi bestemte oss også å ikke kjøpe gave til hverandre av samme grunn. Det vil være mye bedre å bruke penger på å kose oss sammen på siste barnefrie ferie selvom det ikke blir noe champagne på meg :)

Fikk gavekort på massasje og shampo,balsam, hårkur og olje fra kjæresten:D ellers fikk vi masse kjøkkenutstyr, mye "pynt" til huset, han fikk en del ting til garasjebruk og så fikk lillesprell i magen to bodyer og en joggebukse!:) tidlig, men ble såklart veldig glad :)

Back
Topp