Hva fikk din gutt til 2 års dagen?

Adrian_å_Mamma

Glad i forumet
Nå er jammen dagen her veldig snart.. men det var jo nettop jul[:-] føler det er proppa fullt av alt mulig her. Han fikk så masse store leker, og hadde store leker ifra før av. Så står lit stille på hva som kan ver smart/gøy å kjøpe til han..

Vurderer lekekjøkken, men det må stå på kjøkkenet da.. noe som forsovidt sikkert er den beste plassen uansett.. Han liker godt å "hjelpe" til med matlagning. Men vet liksom ikke helt om det fenger like mye når tingene er plastikk og ikke de samme som mamma bruker[8D][:D]

Tobias fikk kritt-tavle fra Ikea![:D]

Og en stor traktor![:D] Til å sitte på...

ORIGINAL: RonjaR

Tobias fikk kritt-tavle fra Ikea![:D]

Og en stor traktor![:D] Til å sitte på...

ja det var ikke så dumt..[:D] Han har ett sånnt stort klister på veggen som han tegner med kritt på. og det er veldig stas.

biler og bil garasje, og duplo

ORIGINAL: S Reve

Nå har jeg jente,men hun fikk trehjulsykkel av min far som falt veldig ismak 
godt forslag[:D] men han har det alerede[:)]

Han fikk en stjerne oppkalt etter seg [:D] 

ORIGINAL: tippetue

biler og bil garasje, og duplo
han har alerede to sånne garasje/bilkjørebane greier[:-] men duplo ja. det var en god ide. [:D][:D] det tar jo ikke opp så mye plass heller[:D]

han fikk denne:) han syns den er kjempestas enda, og leker masse med den. Har litt egne plastkjeler og div, men de som er morsomst å leke med er de han får låne av meg. :)

3hjul sykkel
dublo
briotogbane var noe av det gutten her fikk

Nå er han jo ikke fylt to år helt enda, men han skal få lekekjøkken fra Ikea og lokomotivstallen til Thomas-toget.Ellers så har han ønsket seg snowraiser,flere tog og en elektrisk scooter (som går veeeeldig sakte, så den passer for de små)

Jeg forsøkte å ha leketøys-nekt.
Når noen spurte hva han ønsket seg, sa jeg at han hadde nok leker.

Og det har han. Han har jo ikke oversikt selv, engang. Da er det nok.

Av oss fikk han medlemskap i en bokklubb, siden han elsker bøker.
I tillegg hadde jeg sydd nye gardiner til ham, og sengetøy i samme mønster.

Av besteforeldrene fikk han ull (litt tynnere ull for vårbruk), penger til parkdress, penger på konto, og et trommesett[:D]
Han fikk ellers 16 bøker, litt klær, og et par duplo-leker.
[:)]

Back
Topp