Hva fikk deres små til jul

Looney

Forumet er livet
VIP
og hva slo mest ann?

Sminkedukke var det som sto aller høyest på lista her, så det fikk hun. Hun ble helt i hundre da hun pakket den opp. Først da kunne vi ta en liten pause i gaveåpningen[:D]
Ellers fikk hun DS med to spill, det har også slått veldig an.
Dukke, Polly Pocket hus med alt for mye små små små deler. Prinsessekjole, perler, utedress, masse klær, penger. Barbie med hest, Ken, og sikkert en hel del andre ting som ikke jeg husker nå.

Nicholas da?

Ida fikk en Barbieprinsesse av Destiny-familien som hun ELSKER! Barbiesofa og Barbievitrineskap. Ellers fikk hun en slags tren-deg-på-å-være-tannlege-ape med modelleire som hun har lekt en del med. Klær (skjørt, utedress, lue, votter, strikkagenser osv), bok, My little Pony, ja jeg husker ikke mer jeg... hehe. Hun var VELDIG fornøyd i allefall!! [:D]

Utenom spya? [:D]Hun fikk noe klær, blant annet to nattdrakter. Zhuzhoupets hamstere og noe tilbehør til de, dukke, barbiedukker. Favorittene var prinsessesettet med sko, krone og diverse og et lite keyboard med mikrofon.

Fikk se alt først i dag[;)], men han fikk bergans jakke og masse klær. Av leker fikk han hotwheels bilbane, ben10 lagekassegreie[8D], zhuzhu pets med bane, doktorsett, pult, walkietalkie, scoobydoo fjernstyrtgreie, lommebok, såpe-spiderman, spidermanhue og 2 legokasser med lego. Foreløpig er det legesettet og bilbanen som er kult!!![;)][:D][:D][:D]

Ps: Ikke sikkert jeg husker alt gitt[8D]

N har fått langrennski, reima dress med lue og votter til, vintersko, masse klær inkl ulltøy, tv med dvd, 5 nye bakugan figurer, div BenTen greier, lego, bilbane, den giga svære Buzz figuren( og da har han sagt til pappaen at det må vi ikke si til mamma for hun sier jeg ikke får den[:D]), dørskilt, kost og snømåke til å ha i guttestua si ute, noen disney filmer, masse tegne og male greier, perler, puslespill, div lærebøker, DS spill, Batman figur og Batman bilen, barnebestikk, ludospill, prompepute, Scoby doo crocs, og sikkert en hel masse mer. Jeg har mistet oversikten for å være ærlig[:)]

han fikk lego lastebil, lego lastebil 2, lego traktor, legokasse, bilbane, masse klær, kung zhu hamster, bjørn, rådyr, votter, lue, bil, film. ja, det er vel det jeg kommer på! kung zhu'n er en hit, og det er bilbane og lego også[;)]

Hun fikk Skjønnheten og Udyret dukker av oss. Hadde ønsket seg det veldig. Hun fikk også filmen og Stiga rattkjelke av oss.

Ellers ble det masse fine (men kansje ikke så praktiske) klær, PollyPocket hus (med masse små deler som Ida83 nevner.....), sminkedukke, My little Pony, lekeservise, sengetøy med tingeling, 4 filmer, pledd, en gal lekehund, noen Disney dukker, hårjåle sett og litt annet småtteri. [:)]

Han og store søster fikk nintendo wii, biler garasje, kaptein sabeltann figurer og klær lite leker i år heldigvis..

Back
Topp