AUG27 Glad i forumet 23 Feb 2009 #2 Fra oss foreldrene??? Jeg satt inn penger på kontoen hans, også kjøpte jeg bæremeis til meg ;-D Han fikk supermasse av alle andre, så akuratt det første året, gikk det til sparekontoen. Han har fått gaver fra to år og oppover fra mann og meg.
Fra oss foreldrene??? Jeg satt inn penger på kontoen hans, også kjøpte jeg bæremeis til meg ;-D Han fikk supermasse av alle andre, så akuratt det første året, gikk det til sparekontoen. Han har fått gaver fra to år og oppover fra mann og meg.
AB Forumet er livet 23 Feb 2009 #3 Da Nathaniel fylte ett år fikk han en musikkdvd med Lisa Børud. Den har han dansa og kost seg til en masse[:D]
Da Nathaniel fylte ett år fikk han en musikkdvd med Lisa Børud. Den har han dansa og kost seg til en masse[:D]
Bruker123kar Forumet er livet 23 Feb 2009 #4 diamantøredobber og tre MeMini kjoler[:)] av meg og pappaen[:)]
@dnim Forumet er livet 23 Feb 2009 #6 Akebrett, gå-vogn, lastebil til å sitte på + pengar på kontoen hjå oss her heime. Hjå andre fekk han lue, duplo, robot med lyd,putteboks med lyd, bok, jogggedress og pengar. Hugsar ikkje meir.....
Akebrett, gå-vogn, lastebil til å sitte på + pengar på kontoen hjå oss her heime. Hjå andre fekk han lue, duplo, robot med lyd,putteboks med lyd, bok, jogggedress og pengar. Hugsar ikkje meir.....