Hva fikk dere...

Ida_83

Gift med forumet
Litt inspirert av Looney sin tråd, hva fikk dere til jul??

og hva ga dere til deres kjære?

Gubben fikk Birkenbillett og Pondus abonnement av meg.

Jeg fikk en ny Ipod nano av han, råsa sådan! [:D]
Ellers fikk jeg lysestaker (en av ungene, en sånn stoooor en, og en av bestis-familien, også en stoooor en, elsker begge!), klær, øredobber, penger, gavekort, Willow tree-figur, masse deler til Rosendahl Grand Cru-serviset jeg ønska meg. Ungene hadde også laga gaver i bhg, Ida hadde mala og dekorert et sånt handlenett med håndavtrykkene sine og sånn, og Tobias hadde mala på et lerret [:D]

Jeg fikk Ipod nano av gubben.
Og gavekort på itunes fra barna :)

Og en masse mer

Gubben fikk følgende fra meg og barna:
2 par hansker
2 bon jovi billetter
kaffekopp på statoil
Hans rotmo CD vårres jul 2

Min kjære fikk Bjørn Dæhlie langrennsdress, Dc vintersko, DC vinterjakke, skruedings til å ha på veggen og skøyter (så han og N kan gå på skøyter)[:D]
Jeg fikk ring i hvitt gull med 7 diamanter av han
Ellers fikk vi kaffemaskin, masse servise av et jeg sparer på, vanlig dagligdags servise, blu ray spiller, svært maleri til  å ha på veggen (valgte det ut selv tidligere), div kniver, sengetøy, penger. Div ting N har laget i bhg som var kjempe nydelige

til meg: ulltøy til meg, div andre klær, langrennsbriller, langrennshansker, undertøysett, skinnhansker, skjerf, gavekort på frisørtime, kjede (valgt ut av N personlig)

Snuppa i magen: pysjer, og klær

Ja, og sikkert masse jeg har glemt.

Jeg fikk av mannen: bergans jakke, bok, gullars cd og iphone4. Gullet mitt hadde laget armbånd i bhg[:D][:D][:D] Ellers fikk jeg fullt sett med slalomutstyr (ski, støvler og staver!!!!) skibukse, servise, en skjønn juleengel, rødvinsglass, sengetøy, 2 pynteting, treningssko med masse mer!!![:D][:D]

Mannen fikk gavekort på 2000kr som var pakket inn med to puter (vi trengte nye) så han trodde han fikk jakke!![8D] hehe.. men de skal brukes på jakke, klokke eller slalomski![:)][:)]

jeg fikk spikermatte og en dvd der ungene hadde snakka inn[:)] de sa jeg skulle få massasje i gave[:)] veldig koslig den filmen, nesten den beste[:)]

fikk selvfølgelig noe som var laget i bhg og skole, kjempefint[:D]

Min kjære fikk Ipad av meg og ungene, han ble veldig fornøyd.

Jeg fikk vase fra den alveserien pluss gavekort på Traktøren slik at jeg kan kjøpe mer i den serien.
Også får jeg ski og/eller gps [:)]

Jeg fikk gavekort på Spa av ungene og Sorelsko av mannen. [:)] Også fikk jeg varme tøffler, sånn 7. sans, lommebok, veske og herlig Boss parfyme. Mannen fikk sykkeljakke av mamma og co, parfyme og hele Kongen av Queens serien av meg.[:)] Ja opgså fikk mannen Ipad av jobben![:D]

Også fikk vi dundyner, 3 sett sengetøy, penger, rosendal glass, bestikk. Litt hånduker, lys også. Og kjempe fin pynt Hannah hadde laga i bhg. [:)]

Vinter skor som jeg handlet selv[:D]

Back
Topp