Hva fikk dere til jul?

Fikk ammestol med gyngefunksjon av mannen:)

Fikk kjede, hvitt gull og diamant av mannen :-D
Ble skikkelig overrasket for hadde alt fått tur til Barcelona hvor han betalte alt, så ekstra koselig med en liten overraskelse under treet :-)

Så snille menn dere har:) jeg begynner å kjenne graviditeten på føttene og fikk gavekort på fotpleie, gleder meg til å bruke det :)

Tja, mannen betalte for en ny bh til meg lillejulaften.. Telles det som gave? :p.. (Ca 500kr) :p..
Ellers fikk vi ingenting til baby, det blir litt feil for oss når det uansett er lenge til babyen kommer.. Men fikk penger da, som vi ønska oss, som vi skal bruke av på blant annet utstyr til baby:).. Bestilte nytt babybilsete igår, så har alt gått litt av pengene;)..

Sånn ellers fikk vi bare "kjedelige" gaver.. Mye som tyder på at vi begynner å bli voksne, å at det er unga som skal få mest;)..

Så mye fint dere har fått :) Jeg fikk mye forskjellig og bare ting ej trengte. I tillegg fikk vi gavekort på en babybutikk på 5000 kr. Til å kjøpe ny vogn :) kan si det rant noen tårer ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk lammeskinn til vogna, som også kan brukes i bilstol.

Eg og sambuaren fekk litt fellesgaver, blant anna gavekort, penger og vin.

Ellers fikk eg Bergans Myrull kåpe i brunt, kosedress og veske :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så mye fint dere har fått da. Jeg fikk egentlig bare en bok av mannen min som jeg var med og kjøpte selv.

Men som trøst kjøpte jeg en veske på salg i går til 3500,- . Syns jeg fortjener det ;-) ;-)
Men må nok "pynte" litt på prisen når den dumper ned i posten her.

Fikk ingenting til babisen! Men vesla fikk MASSE!! :) Jeg fikk KitchenAid kjøkkenmaskin av mannen og av pappa fikk jeg tilleggspakke2 :) Fikk endel småting, håndklær, kjøkkenutstyr, penger, noe klær. Det er det jeg kommer på i farta :) Mye er byttet, da ikke alt falt i smak, men bedre det enn å la det ligge innerst i skapet, uten å bli brukt :)

Fikk ikke noe til lillebrøster i magen, men både jeg og guttungen fikk mye fint.
Jeg fikk bl.a. smykke, masse i Poul Pava, ullgenser, kjøkkenmaskin.
Guttungen fikk bl.a. togbane, bilbane, bøker, radiostyrt bil, masse ulltøy.

Måtte bytte 2 gensere da det var feil størrelse.
Den ene var 1 år og den andre var 6-7 år.
Nettopp fylt 3....men bruker som regel 4 år.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk ikke noe til lillebrøster i magen, men både jeg og guttungen fikk mye fint.
Jeg fikk bl.a. smykke, masse i Poul Pava, ullgenser, kjøkkenmaskin.
Guttungen fikk bl.a. togbane, bilbane, bøker, radiostyrt bil, masse ulltøy.

Måtte bytte 2 gensere da det var feil størrelse.
Den ene var 1 år og den andre var 6-7 år.
Nettopp fylt 3....men bruker som regel 4 år.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, er ofte noen som bommer litt på str :p

Jeg fikk stelleveske, Marie jo undertøy, koss øretelefoner og raske til iPhone når jeg trener av min mann :D superfornøyd! Til gutta i magen fikk vi 2 pysj og smokker av besteforeldre :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble igrunn litt skuffet over å ikke få noe til den lille fra mine foreldre, men fikk masse klær og leker fra svigers. Bestemora mi hadde heklet babyteppe (nesten som helseteppe) og strikket bukse, jakke og lue til lillegutt :D

Vi fikk noe klær til lille og gavekort hos barnashus:) ingen gaver til/fra mannen. Kjøpt hus og nye hvitevarer på kjøkkenet ble gaven sier vi:)

Fikk lammeskinn til vogna, babyteppe, gulpekluter, dyne og hjemmesydd sengetøy (av stoff farmora mi hadde på lager da hun døde i 2000 ♥) og noen klær til veslegutten :)

Av gubben fikk jeg en skikkelig symaskin, noe jeg har ønsket meg lenge :-D ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp