Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elewyn
I år hadde jeg ønsket meg babyting, og jeg ble ikke skuffet!
Jeg fikk noen få personlige ting, som deilig Ralph Lauren parfyme av samboeren min, noen håndkler og filmer. Ellers fikk vi noen kjempefine klessett til tingeling i magen. Fra foreldrene mine fikk vi et kjempebidrag til babyutstyr og ting vi måtte trenge. Samboeren hadde også kjøpte masse ting til babyen som jeg fikk åpne. Etter å ha åpnet 6-7 gaver fra ham gjensto det bare 1 som han hadde bedt meg vente med til slutt. Sammen med den fikk jeg et kort som han hadde hatt på innerlomma hele kvelden.
Inni kortet hadde han skrevet "Til mamma og tingeling, en overraskelse venter. Hilsen pappa" Jeg åpnet den siste gaven, inni lå det en fin sort stelleveske til Emmaljunga vogn, og noen minutter senere kom resten av vogna ned trappa
Han har da vært og kjøpt en flott Emmaljunga edge duo barnevogn, fått gjemt den hos foreldrene mine og klart og holde det helt hemmelig for meg i nesten en måned! Jeg ble så satt ut at jeg måtte svelge gråten
Jeg har verdens beste kjæreste