Hva fikk dere til jul da jenter?? :D

t0mmelise

Forumet er livet
Ja nå er jeg spent på å høre hva dere fikk til jul og om dere har hatt en fin julefeiring så langt? 

Jeg fikk så utrolig mye fint, men det fineste var to hjemmelagde ting som snuppa hadde mekka i barnehagen :) Ett honninglys og ei bjelle til å henge på juletre som hun har malt i gull og sølv <3 

Fikk også en hvit iphone 4s, tights, gavekort på 1000,- og glo pudder av snuppa & sambo <3 

Kjempe fornøyd med ALLE gavene, både til meg og lille jenta 

Her fikk vi

* Håndstøvsuger
* Gavekort på elkjøp 1000kr (skal kjøpe mikro)
* Skikkelig deilig pledd
* Hvetepute (godt for smertelindring) + karameller
* Babyutstyr
* Sambo fikk Jakke
* Sjokoladefondant skåler
* Konfekt
* Utendørskamera, som også kan brukes under vann, så da blir det babysvømming dersom det finnes her :)
* bestikk

Det var vel det vi fikk som jeg kommer på :))

Ååh, det hørtes jo kjempe fint ut :) 
Kjekke ting med andre ord, liker sånne bruks ting man får :) Blir nok av skapfyll av og til.

Babysvømming er utrolig gøy, har gått 3 sesonger med jenta vår nå og nå hopper hun uti vannet fra kanten og elsker å skli :) 

Her i huset fikk vi:
    * Sjokolade fondue
    * Tannbørste av sambo, Sånn oralB 
    * Krumkake form
    * Kokebok som mormor har laget med familieoppskrifter
    * Pledd
    * Bola-smykke, alexi.no fører det =) Genialt!
    * Puslespill
    * Filmer
    * Penger til reisen vi skal på i januar =) Da reiser vi til tenerife =D
Vi ønsket oss ikke noe babyutstyr helt enda.. Vente på kjønnet som vi forhåpentligvis får vite 10.januar =)

Vi fikk så utrolig masse fint! Og så masse som vi har bruk for og har ønska ossemoticon
*stekepanne (lilla :D )
*stavmixer
*juleduk
*kaketine
*kasserolle
+++
også kjøpte vi til oss selv i julegave nye deilige allergivennlige dyner :)
Fikk ingenting unyttig i år!emoticon

Åh, det har vært en herlig julefeiring så langt :) Kos å være hjemme hos mor og far! Pappa er tidligere kokk, så det har ikke manglet på god mat! :D Farlig for en gravid med ulvehunger :p

Gavehaugen minker hvert år, men fikk mye fint likevel!
*Espressomaskin!
*Broderi til den lille - nydelig: http://www.margaretha.no/butik/default.asp?
*Sett med hårprodukter fra Redken
*Vannkaraffel
*Smykke med lavastein fra Island
*Pakke med bodyer, teppe og bleier til knøttet

Gleder meg også veldig til å ta en runde på salg etter nyttår. Utstyr og klær :) Håper vi får se kjønnet på ul den 5.januar sånn at vi kan handle litt farger <3 

Ble selvfølgelig mest til lillegutt, men vi fikk en skikkelig stavmikser i stål, gps, og ellers småting. Men vi ønska oss ikke noe spesielt heller i år. Hadde en ok julaften hos svigerfar, er litt masete med gaveutdelingen der, og det var stressende syntes vi, men overlevde da. Og så fikk nok jeg i meg noe mat jeg ikke tålte, så begynte å spy utpå kvelden, og jeg er fortsatt ikke helt i hundre... Roligere har det blitt i magen også etter dette, så håper alt fortsatt er bra der...

Så gøy å høre hva dere fikk og at dere har hatt en fin feiring :)
Jeg skjønner deg godt angående stresset bak julegave utdelingen. hehe.. holdt på 5,5 time vi.. var 13 stk.. 
Mest til lille snupp av alle pakkene som lå under der.. 

Ellers fikk jeg : 
våt eyeliner og mascara fra body shop + parfyme av svigers
Gavekort
Kopper
Grytesett
Sengesett
Fondue
Duker
saueskinn
familie ramme fra perfect home
Saueskinns puter x2
Romduft
God jul skilt

ja det var det jeg kom på i farta.. var mye mer også men husker ikke. hehe.. 

Veldig fornøyd med julen! 

fikk bl.a:

* gavekort
* penger
* euro - lommepenger til gran canaria om 2 uker =)
* klær
* ekstern harddisk
* sølvskje (jeg og sambo samler)
* duk, lys o.l
* stort serveringsfat til servise vi samler på 

åååååh, reiser dere til syden snart tananka?? :) sååå herlig :) Skal lillemor være med å? 
Det må bare være så utrolig deilig på nyåret :) 
Må nok bestille til neste januar :D 

Her har det vært en kjempefin jul, litt slitsomt til tider men :-) Av gaver fikk vi stort sett deler til serviset vårt. Og av mannen fikk jeg symaskin og øredobber :-) Ogaå hadde gullet laget gaver på barnehagen, og det var selvfølgelig det aller fineste vi fikk :-)

Fra mamma og lillebror - 1600 kr som dekker kjøp av vinterjakke og vintersko
Fra søster med barn - Barnematbok med masse fine oppskrifter
Fra sjefen - Svangerskapsdagbok :D
Fra samboer - Nytt headset og høytalere til pc så vi ikke forstyrrer hverandre under gaming <3 Pluss en rekke andre gaver gjennom hele desember. Stakkars mann...
Fra farmor og farfar - Små håndkler og noe såpeopplegg med lotion og sånn
Fra fetter med familie - Lite håndkle som er SUPERMYKT og en såpe
Fra moren til fetter sin kone - Julepynt! Det eksisterer nemlig ikke her XD
Fra svigermor og mann - Kakefat i glass som roterer, kakespade, eggekoker, eggeglass og badevekt (jeg har gått opp to kilo :D Syntes det var på tide -.-)
Fra svigerfar og dame - 4747 kr i småmynter som vi måtte telle og et par tovede tøfler som damen har strikket. Det var en ting til inni der, men jeg har glemt hva det var :<

t0mmelise skrev:
åååååh, reiser dere til syden snart tananka?? :) sååå herlig :) Skal lillemor være med å? 
Det må bare være så utrolig deilig på nyåret :) 
Må nok bestille til neste januar :D 

YES! Vi reiser 7.januar - mindre enn 2 uker til! 
Blir deilig! Hun er med hun ja, og farmor&farfar min, far og samboeren, brødrene mine og faster og onkel!  Vi skal feire gullbryllup til farmor&farfar og hans 70 års dag! 

Back
Topp