Hva fikk dere i gave

Barn_2

Glad i forumet
av mannen på sykehuset da dere fødte storebror/søster? :)

He he fikk ingenting jeg heller :)

Men han slipper ikke unna denne gang ;)
Alle jeg kjenner av venner og familie har fått en liten oppmerksomhet av mannen, og husker jeg ble litt skuffett da jeg ikke fikk det. Ikke en blomst en gang.

Alliansering i hvitt gull, med en diamant i :) blir vel en diamant til i ringen denne gangen:)

Englebarn smykke!

Jeg fikk englebarn armebånd med to engler på :) fikk også ett mini spa-sett av svigermor! Tror jeg må ønske meg det denne gang!!:) Hehe.. Også håper jeg jo at jeg får min siste engel på armbåndet hos min mann :)

Ingenting ;) men forventet ikke noe heller, men var veldig gla for den stolte pappaen som var med oss på sykehuset :)

Jeg forventet heller ingenting :) min gave var at han var der og at vi fikk en nydelig datter. :) bryr meg ikke om gaver

Fikk en stor blomsterbukett :-) Men min mann var ikke tilstede da han jobber på båt.

Jeg fikk en bukett med roser når jeg var på sykehuset. Når jeg kom hjem var leiligheten heeeelt strøken og en ny bærbarpc som han hadde kjøpt til meg sto til lading ;)

Ikke fått noe annet enn å få nyte disse første nydelig stundene med verdens beste mann/pappa:-)
Så klissete og klisje, men så sant;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror ikke jeg fikk noen ting. Dette var ikke noe vi tenkte på.

ah, men jeg kom på en ting! Jeg har en avtale med mannen om at han skal fylle på forlovelses ringen med en sten for hvert barn. Så det blir nok to stener til ved juletider ;) (liker ikke partall, så har foreløpig bare den ene) Ringen er også litt mer sjelden, så vi må reise ett lite stykke for å få satt inn stenene.

Det blir nok ingenting på meg heller. Fikk heller ikke morgengave da vi gifta oss og det er helt greit!
Tror den største gaven blir å se den lille skatten vår i armene til sin far :rolleyes:

Alliansering i hvitt gull, med en diamant i :) blir vel en diamant til i ringen denne gangen:)

Samma her, fikk den til jul en måned etter knerten kom. Husker ikke om jeg fikk noe på sykehuset? Men så fødte jeg jo seks uker før og vi måtte reise i hui og hast. Fikk speilreflekskamera mens jeg var innlagt og ventet på fødsel da ;-)

hjerte diamant armebond:) vet ikke hvordan det blir nå siden dettegullet har en annen far.
n

Back
Topp