hva fikk dere av mannen?

mb

Gift med forumet
Så det var et spørsmål om hva mannen fikk av dere. Jeg er så nygjerrig på hva dere fikk også jeg da. Selv ble jeg superfornøyd. Nå har vi spart litt på gaver de siste årene til oss selv fordi vi har hatt små barn og nytt hus, men i år slo vi på stortromma. Ble veldig overrasket da jeg fikk gavekort på renovering av giftering samt innsetting av diamanter en for hvert barn. Dessuten fikk jeg en parfyme av ralph laurent og en smoothies blender. Gjett om jeg ble fornøyd i år.....[:D][:D][:D]

Har svart før, men er så glad og fornøyd at jeg kan si det en gang til; fikk en kakse laptop! Og nå kan jeg sitte overalt og skravle!

så koselig, diamanter er jenters beste venn!!! Vi har nettopp kjøpt ny leilighet og må ha ny sofa som vi skal kjøpe 30.des. så det ble litt kjedelig julegave på oss to i år. Vi kjøper da denne sofaen til hverandre og jeg fikk et par selskinnsko/halvstøvlett som jeg har ønsket meg lenge. Har blitt lovet mange gaver fremover etter at opppussingen og alt det som hører med ny leil er ferdig. Det er godt at mannen min er så fornuftig for jeg er det ikke.... Jeg vil bare bruke pengene mine og hans sine hele tiden... hehe

ORIGINAL: mb

Så det var et spørsmål om hva mannen fikk av dere. Jeg er så nygjerrig på hva dere fikk også jeg da. Selv ble jeg superfornøyd. Nå har vi spart litt på gaver de siste årene til oss selv fordi vi har hatt små barn og nytt hus, men i år slo vi på stortromma. Ble veldig overrasket da jeg fikk gavekort på renovering av giftering samt innsetting av diamanter en for hvert barn. Dessuten fikk jeg en parfyme av ralph laurent og en smoothies blender. Gjett om jeg ble fornøyd i år.....[:D][:D][:D]

det var en fin gave!jeg fikk undertøy,å var fornøyd med det.

tar meg sjeldent råd til å kjøpe meg så mye av fint undertøy.[:)]

Jeg fikk undertøy, parfyme, gavekort på sko, et smykke, nattkjøle i silke (utrolig fin[:D]) og kosedress som jeg kan bruke etter jeg har født. (Sånn at jeg slipper å gå i stramme ting, skal ta keisersnitt) Er superfornøyd[:D]

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: mb

det var en fin gave!jeg fikk undertøy,å var fornøyd med det.

tar meg sjeldent råd til å kjøpe meg så mye av fint undertøy.[:)]

Enig i at det kjekt å få undertøy. er ikke flink å kjøpe det selv heller og jeg skulle gjærne hatt en del nytt, men vi ble enige om at han heller skulle kjøpe det til meg når jeg var tilbake i normal størrelse igjen. he he

Fikk klær og sett av lue,skjerf og votter..pluss at jeg fikk strømpa med søtsaker og kroppspleie produkter. Men julegaven til oss selv i år er full opp pussing av gangen, så vi har ikke bruykt så mye penger på hverandre egentlig[:)]

fikk et gidigent veggspeil som jeg har ønsket meg leeenge... Kjempefornøyd!

Fikk min første diamant![:D]
Ring i hvitt gull med diamant på. (sånn til å sette inn flere etter hvert)
Kjempefin![:)]

Jeg fikk stort sett det jeg ønsket meg i år jeg - ikke dårlig! :)

Davidoff parfyme
Pilgrimkjede
Glattetang til hår (u/ledning, går på gass)
+ div smågaver

Jeg visste jo at jeg skulle få forlovelsesring av kjæresten - hvitt gull - så det var ikke så overraskende... jeg hadde vært og bestilt den selv [:D]. Da den var såpass dyr var vi enige om at det måtte bli årets julegave, så overraskelsen var stor da det lå julegave under treet til meg fra kattepusene våre... der fikk jeg gavekort på aromaterapi[:)]

fikk forlovelsesring (viste ingenting om det) å parfyme..hypnose...

Fikk smykke, hvitt gull og diamant, min første. så nå har jeg startet diamant samlingen... Fikk litt klær av han også, blir ordentlig bortskjemt. Deilig det, vi trenger det!!! [;)]

Hvordan var Hypnose??? Lukter den godt??

jeg fikk alliansering med en diamant!!![:D]

Back
Topp