Hva fikk dere alle sammen?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Ja, jeg vil vite. [:D]

Jeg selv har fått rockering, ny bulajoggebukse (trengte det så sårt!), tøff smurfepysjbukse av bestevenninna mi og diverse andre fine gaver. De fleste ble åpnet på etterskudd da. [8D] Oppdatering: Glemte jo av to av de fineste gavene da, for de fikk jeg en stund før jul. Fikk bergansjakke og crispisko fra pappa og de, jule- og bursdagsgave. [:D]

Sofie har fått smykke med marihøne på, trillekoffert med ole brum, sånn gåvogn fra brio, noen pysjer og en kjempesøt kjole med genser og strømpebukse til, og noen andre fine leker som badeender, trepuslespill (brikker med knotter som man setter i en plate, dere skjønner vel?), og flere andre fine gaver. [:)]

Vi fikk mange gavekort på tilbords, fordi vi trenger nytt servise og vinglass og diverse så det kommer godt med [:)]
Og av Natalie fikk jeg RÅSA digitalkamera!!! [:D][:D] hihi..

Natalie fikk masse masse klær, men også noe leker (akebrett, hinkel pinkel som danser, en telefon +++), penger og diverse annet! Tror ikke det har vært så mye gaver under juletreet noen gang [:D]

Vi fikk penger ( som vi har kjøpt nespresso citiz and milk -maskin for), 6 rosendahl cappochino kopper, 4 rosendahl kaffe latte glass, 8 villeroy og boch tulipan-cognac glass, en cognac, en moccamaster, en aviskurv, et sett med 3 rosendahl serveringsskåler, stor lasagneform, en kaffekopp til serviset vi samler på, noen håndklær, en nisse, en obh nordica knivsliper +++ div småting

Snuppis fikk gåbil, gåvogn, sykkelhjelm, 2000 kr, hjemme quiltet adventskalender, fisher price bamse, brio putteboks, liten telefon, en hjemmestrikket bunad med jakke og lue, flere bøker, badeleker, noen klær, reima fleecedress og lue, duplo, en lue med hennes navn på + diverse leker.

Vi er super fornøyde, denne julen stod i kaffen og cognac`ens navn!! 

av sambo fikk jeg kenwood major 900 i børsta stål,og av svigers en støvsuger jeg har ønska meg lenge[;)]
servise av mamma, og litt forskjellig[:)]

Mali ble mest glad or prinsessebilen sin[:)] fikk bare klær  utenom den da[8D]

Jeg fikk treningsklær, bøker, parfyme, kjempefint armbånd av Eirik og av sambo fikk jeg SPA opphold på Holmen Fjordhotell. DET gleder jeg meg til og bruke [:)]

Ellers så fikk vi også nytt bilsete til Eirik, og vinterdress og gåstol [:)]

Jeg fikk samsung touch-telefon, ganske så avansert, så har akkurat fått sånn noenlunde kontroll på den[;)] Også fikk vi masse gavekort, klær og kjøkkenting og devold superundertøy. Sambo fikk playstation 3 (hos oss), borremaskin + masse manneting[;)]. Sarah fikk en stor saueskinnspose hos mamma som veninnen hennes har laget. Kan brukes i pulk i senga (hvis man bretter den ut). Den var skikkelig fin, og vanvittig god kvalitet, ble virkelig kjempeglad for den. Også fikk hun masse leker, klær, dyne osv[:)] Kjempefornøyd med gavene både til oss og til søte Sarah[:)]

Denne Svartisen buksa fra sambo og barna, pluss
gavekort på klær på 1000,- og Wii Fit[:)]
Av mamma og pappa; 20 000,- og digital fotoramme.
Brødrene mine kaffeservice ,bilde av New York, gavekort...
Fikk også armbånd og øredobber fra venninna mi..
Åsså masse VIN...[:)]

Snuppene fikk masse klær og leker[:)]
Jeg har aldri fått så lite julegaver til bare meg faktisk, men er SÅÅÅ fornøyd likevell!!![:D]

ORIGINAL: Serenity

lite?? du fikk 20 000 til foreldrene dine?! Vår julegave fra mamma og pappa kom på 500,-
[:D][:D] hehe

Nei, altså jeg synes det var JÆVLIG MYE!!!!!
Men lite pakker, i antall gaver til baaaaare MEG![:D]

ORIGINAL: Serenity

hehe ja sant!

D var MEGET misfornøyd med at ungene fikk så mange gaver, og han så få hehe=) Satt skikkelig og furta på julaften han hehe

Haha, staaaakar D da!!!!!

Jeg synes ungene sine pakker er morsomst!!!!![8D][:D]

Jeg fikk KOSEDRESS-har nesten hatt den på siden [;)] Også fikk jeg hjemmestrikkede tøfler og vest av en av svigermødrene mine.
Ellers fikk vi årets juleuro fra Georg Jensen,digital fotoramme,pelspledd,en slags statue,godteskål fra Georg Jensen,raclette,kokebok,spasett,flakslodd,salatbestikk og penger.

Isak fikk ullklær og andre klær.
Akebrett og utedress.
En god del leker som har falt veldig i smak. Både biler,fisher-price garasje,et slags ratt,treklosser og pop-up pets.

Og sikkert en hel del ting som jeg har glemt,for han fikk mye [:)]

Fornøyd med gavene til både store og små [:)]

Jeg får se om jeg husker hva jeg fikk.. hm..

Blender av mamma i hvertfall[:D]
3 gavekort på til sammen 1800,-
Sommerfuglmagneter til gardiner eller kjøleskap..
Pierre Robert boxer
Istid 3 og Terminator Salvation (skulle egentlig vært Transformers2 da)
Hårprodukter.... herregud å jeg sliter med hukommelsen[:o] ååja jeg fikk jo vinterdekk av pappa og pappanr2 betalte litt av eksospottereprasjonen hehe ( ja jeg har 2 pappa`r[;)])

Malene fikk Fisher-Price mobilen og den ormboka med sanger..
Ett keyboard med masse dyrelyder..
Dukke som tisser og bæsjer,puster med mage og bryst,sier mamma og pappa,drikker tåteflaske og raper osv..
Gåbil[:)]
Litt klær og rååååsa Hestra votter[:D]
Stooor hundebamse av onkel og bamser av noen andre..
++ flere andre leker med lyd så klart[8D]
Og Fisher Price pc fra meg[:)] her starter vi tidlig[;)]

jeg fikk et sett med lange firkanta dessert tallerkner, sorte vinglass, gavekort, genser,sminke,gavekort på bleieboden og undertøysett.

Sammen fikk vi endel gavekort, penger og pledd.

Tuva fikk masse gaver![:D] Hun fikk brio gåvogn,masse småleker med lyd,treklosser til å bygge med,bøker,puslespill, fantorangen bamse, fe kostyme (skal hun ha på i gebursdagen sin da det blir magisk tema), 2 utedresser, 2 sett med regntøy, 2 ullvang fleece gensere, 2 sett med tøffler, penger, jakke, bukse og genser, votter og helly hansen lue.

TIlsammen endte vi opp med 17.000 med gavekort og penger[:-][:D]

VI fikk så mye fint så er så fornøyd i år![:D]

Back
Topp