Hva fikk de små til jul?

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Litt nyskjerrig på hva deres småtasser fikk til jul :)

Lillegutt fikk masse klær. Det hadde vi ønsket oss. Han fikk sengeslange, sutteklut med blå hund på, Villeroy & Bosh barneservise og Kardemommeby servise :)

Her ble det mye leker, pyjamaser, klær, dress, servise, bamser, teppe, håndkle, kluter ++

Så mye fint deres små fikk da:) Her fikk lillemor leker, stol, lekematte,stæsj til rommet hennes og haugevis med klær i 68 og 74. Så greie ting som foreldrene var svært fornøyde med;)

Her fikk prinsessa leker, mitt første år bok, sengesett, smykke og masse klær i str 68/litt i 74 :)
Ho ønsket seg ikke noe spesielt, da vi har det meste, men likevel fikk ho mye fint :)!

Mye leker og MYE klær :) men kanskje det beste (i våre øyne iallfall) var bøyle til tripp trapp stol :) istedenfor å kjøpe masse leker så kjøpte vi en kaj bojesen ape som hun kan ta med seg en gang når hun flytter for seg selv en gang i fremtiden, og neste barn skal også få en ape til sin første jul :)

Last edited:
Masse leiker, klær, dress, pysj, bilde.. Ja, jeg klarer ikke å huske alt. Moro å se at så mange bryr seg om lille. Hjemmestrikka klær fra folk som såvidt jeg treffer liksom, mormora til venninna mi feks. Det er liksom den beste gaven for min del, å se at han er i tankene hos andre <3

Vi fikk litt tøy, var det vi ønsket oss så hadde håpet på mer ;) har tøyd en del tøy nå i håp om masse til jul, men da får jeg ut å kjøpe på romjulssalg!
Resten fikk vi leker, tre ulike barneservise, armbånd og bøker. Har også fått voksipose tidligere i høst som var julegave. Ser jeg hørtes utakknemlig ut, men hadde veldig håpet og kun ønsket oss klær. Så bare litt overrasket over så mye annet.

Miffy lampe, fond, sparing hver mnd fram til hun blir 18år av farfar! Klær, leker, babysvømming, ull[emoji4]

Var lille gutt fikk Fantorangen bamse, ulldress (janus), tøfler, ballbingen (bamsen med ballene i), en lydleke, og masse klær.

Blant annet dette jule settet :D

ImageUploadedByBV Forum1482781933.329762.jpg

Vesten sitter fast i bodyen bare foran, og buksen er bare en bukse. Jeg smelter langt inn i hjertet av dette bildet <3

Last edited:
Var lille gutt fikk Fantorangen bamse, ulldress (janus), tøfler, ballbingen (bamsen med ballene i), en lydleke, og masse klær.

Blant annet dette jule settet :D

Vis vedlegget 213194

Vesten sitter fast i bodyen bare foran, og buksen er bare en bukse. Jeg smelter langt inn i hjertet av dette bildet <3
Så utrolig søt og sjarmerende gutt [emoji173] Det var jo helt fantastisk fint det settet.

Maaasse klær, mye ull fra Janus og Nameit slik vi ønsket :) Hun fikk også hjemmelaget bitering som var såå fin!

Klær, bøker, leker med lyd for 6-12 mnd, Sophie leker + Sophie plastservise, opptrekkbar leke-TV, koala med hjertelyd mm, badeleker, rangler ;)

Hvor selges disse sengeslangene? Synes hun er så liten til sprinkelsengen, men kan bare glemme vuggen eller babynestet da hun drar seg etter kantene. De ser jo helt geniale ut!

Back
Topp