Hva fikk de små til jul, og er det noe dere skal bytte?? (litt inspirert av generell)

Monsoon

Elsker forumet
Lurer bare på hva de små fikk til jul jeg....[:D] Er det noe dere bytter, eller beholder dere alt uansett??

Johanna fikk så masse at jeg har ikke oversikt - hun fikk iTeddy, en bok, to barnesang-cd'er, disney prinsessekjole med tiara og veske, rosa telt og fluffy tøfler, dukkevogn med stellebag og parasoll, to babyborn-dukker (en tissedukke og en som ikke tisser), en et sett hjemmestrikkede klær til babyborn, penger, to filmer (aristokattene og askepott), en jakke, en mor- og datter-kjole (like kjoler til henne og dokka), et par tunikaer og en strømpebukse, hårbøyle, sokker, keyboard (et bittelite som faktisk er ødelagt allerede... til foreldrenes store glede, for den hadde en forferdelig lyd), ny vinterdress, og så husker jeg ikke om det var mer... som sagt, vi ble helt overveldet av alle gavene!!

Glemte å si at nei, vi skal ikke bytte noe. Ikke fordi jeg er imot bytting, men fordi vi ike fikk noe vi ikke vil beholde... (til henne vel og merke - jeg har en ting vi fikk som jeg akter å bytte...)

Hun fikk tegnebrett (som vi hadde kjøpt), en dvd og "malesmekke" av oss. Ellers så fikk hun ei fin babydukke m/badeting til, ullklær, pysj, musikkcd, 2 kjoler, genser og et fint velour-sett, Ole brumm-bok - tror det var det meste. Ingenting som trengs å byttes heller - var egentlig veldig greie julegaver alt i alt[:)]

Faktisk var det ingenting av alle julegavene vi trenger å bytte - ganske bra med tanke på at vi er 5 stk[:D]

Mina fikk tegnebrett, fisher price bondegård, litt klær, bøker, klær til dukken sin, drikke kopp til dukken. Litt usikker om jeg skal bytteklærne da jeg ikke er så glad i Kappahl[:-] 

Jeg har byttet en Hadeland Glassverk engel som jeg synes var gyselig[:-]

Oliver fikk sparkesykkel med 2 hjul bak, xylofon, bildelotto, 2 dvder, rattkjelke og masse klær!

Maja fikk utrolig mye fint til jul. Har ikke helt oversikt over alt, men her er noe: Tegnebrett, Postmann Pat-DVD,  En boks med Sauen Shaun på DVD, en stor pakke med ting til kjøkkenet, tre bøker, tre pysjer, masse fine klær, ski, lenestol, bondegård, dokke, traktor og tre pusslespill.

Tror det er mer, men husker ikke. Vi skal ikke bytte noe. Men det er fordi alle klærne passer eller er for store slik at vi kan spare dem til senere. Og lekene er ting vi ikke har fra før. Jeg bytter alltid hvis vi får dobbelt av noe, eller hvis noe ikke passer.

Her skal vi ikke bytte noe!
Fikk masse ting til BRIO banen sin, masse Lego ting, klær, bøker, biler......

Vi skal ikke bytte noen ting, ikke får jeg gjort det heller nå for jeg har vasket alle klærne han fikk, og lekene elsker han.

Marcus fikk masse klær, The Cars bil, lekematte og matboks, BRIO tog, en duplo politibil.

Jørgen fikk biler, Briotog, puslespill, bøker, masse klær, kopp med bilde av seg selv i Brann-utstyr, Brann-sjal, lommebok, en dvd, cars saccosekk og penger.

Vi byttet en briotogbane (fikk 2 stk av den samme) i noen figurer fra drømmehagen. Da var Jørgen superfornøyd for han har akkurat funnet ut at drømmehagen er veeeeldig gøy[:D]

Emil fikk utrolig mye fint.. Han fikk cross sykkel av onkel ( senket, med støttehjul på[:D]), Lekekjøkken med "mat" til, dyne, pute. postmann pat sengesett (skal få stor seng snart..), scania varmekjeledress (morfar det vettu[:D]), Brio togbane med tilbehør, lekevaskemaskin, Toys bok, skjorter, vest, stor bamse, jul på månetoppen dvd, gråtass dvd, jul i skomaker dvd, alle ivo caprino dvd'ene, traktor, bok om traktorer, slik gravemaskin til å sitte på, nissekopp, cars sengesett, telt osv.. Så han har fullt opp å gjøre om dagen, har egentlig ikke tid til å legge seg[:D][:D]
Vi trengte ikke å bytte noe..

malin fikk utrolig masse fint til jul.. og masse fornuftige ting..... vi byttato skjørt. men det var fordi vi rett og slett aldri bruker skjørt, og fordi de var for store.. [:)] str 4 år er litt drøyt for en på to år.. [:)]

Liam fikk utrolig mye.  WallE, Eva, Thomas Tog stasjon og 3 tog, bilteppe, Cars cd spiller, 2 bøker, cars boxer og singlet, 2 cars gensere, cars hettejakke, cars caps, cars badeskum, cars bukse, 3 cars truser, 1 stikkegenser, joggebukse, lue, sett med alle Rory Racerbil figurene og filmen, cd med barnesanger, 300 kr på konto, geit, 3 politibiler, strømpebukse...

SKal prøve å få byttet en genser som var for stor og en bukse som jeg ikke likte[8D]

Frida fikk så utrolig mye, og mye fint. Hun fikk bl.a dukkevogn, dukke med akebrett, kaffeservice, elias dvder, to jakker, bukse, utallige strømpebukser, fingervotter, to bamser, dyne/pute/sovepose til dukka, kosesett, morgenkåpe, forkle og kokkehatt, leire, kjevle og former, blyanter, penger og enda litt til.

Vi bytter den ene bamsen for hun har et lite og allerede overfylt rom og den var så stor. Jeg har også byttet inn vottene og strømpebuksene i 86/92 fordi hun allerede har mer enn hun trenger av det. Vi prøvde å bytte det ene kaffeservicet også, for hun fikk to. Ellers beholder vi vel alt det andre.

Oscar fikk såååå mange gaver at han ble helt overveldet selv..[:D] skal ikke bytte noe.
den mest populære gaven var en cars-motorsykkel som han sitter på og sparker seg av gårde på.. ellers fikk han langrennsski (allerede prøvd, morsomt!!), masse klær, bøker, puslespill, mac-bilen fra cars, postmann pat bilen, tegnebrett (stort fra ikea), lite tegnebrett, ullkær og luer, minidrill, togbane, snowracer (veldig populær) og masse masse mer...[:D][:D] han oppdager noe nytt hver dag i grunnen..

Back
Topp