Laguna Glad i forumet 7 Jan 2010 #22 ORIGINAL: |Toulouse| ORIGINAL: Laguna ORIGINAL: Mamman til leo!! det trenger ikke være noe galt med deg i det hele tatt:) jeg testet ikke posetivt før jeg var 3 mnd på vei:) og her har alt gått supert[:)] Hæææ? Tuller du? Går det virkelig ann? Men hadde du testet tidligere i svangerskapet da? Hva fikk deg til å teste? vet om flere som ikke fikk posivit på hjemmetester[;)] selv om de var gravide-fant det ut hos legen med UL hmmm... jeg får bestille meg en legetime om tr ikke dukker opp iløpet av uka da[:)]
ORIGINAL: |Toulouse| ORIGINAL: Laguna ORIGINAL: Mamman til leo!! det trenger ikke være noe galt med deg i det hele tatt:) jeg testet ikke posetivt før jeg var 3 mnd på vei:) og her har alt gått supert[:)] Hæææ? Tuller du? Går det virkelig ann? Men hadde du testet tidligere i svangerskapet da? Hva fikk deg til å teste? vet om flere som ikke fikk posivit på hjemmetester[;)] selv om de var gravide-fant det ut hos legen med UL hmmm... jeg får bestille meg en legetime om tr ikke dukker opp iløpet av uka da[:)]