Hva feiler det meg?

Laguna

Glad i forumet
-Jeg hadde ikm 4. jan (muligens 5.jan)
-Jeg har helt lukket livmortapp, hatt masse murringer de to siste ukene og ingen tegn på TR.
-Jeg fikk svak positiv test 1.jan og 2.jan og trodde det muligens var en graviditet på gang.
(Tok 3 tester alle med strek - både QR og stav fra billigtester)
-Testet igjen den 4.jan og testen var like svak, men tok en digital dagen etter som sa ikke gravid.
-Så testet jeg med en QR igjen igår, den var blendahvit, jeg har tatt vare på den og den er like hvit idag. (Det skal nevnes at det var på ettermiddagsurin som var helt utvannet)

Men, jeg har fortsatt ikke fått TR så jeg tok en ny QR idag, la den ifra meg og tenkte egentlig ikke mer på den før jeg plutselig ser på den og ser at der er det nok en j*vla svak strek!! Akkurat lik de andre jeg har fått!!

Jeg lurer fælt på hva som skjer med meg.. har egentlig mistet helt håpet om å være gravid, men jeg klarer heller ikke å bortforklare de svake strekene. For de er der, og de er rosa, bare ikke så sterke.

Men de burde helt klart blitt sterkere nå, om jeg var gravid???? Er så redd det er noe galt igjære her.. gravid utenfor livmoren, en MA eller noe??[&o]

Har noen av dere opplevd noe lignende eller har noen synspunkt å komme med?[X(]
Blir skikkelig deppa av det her, er jo redd det er noe galt.. Har hatt regelmessig syklus på 31 dager helt siden jeg fødte i mai.

det trenger ikke være noe galt med deg i det hele tatt:)
jeg testet ikke posetivt før jeg var 3 mnd på vei:) og her har alt gått supert[:)]

En strek e en strek uansett hvor svak den er[:)] hadde ventet en uke eller 2 for å så testet igjen.

ORIGINAL: Mamman til leo!!

jeg testet ikke posetivt før jeg var 3 mnd på vei:) og her har alt gått supert[:)]

Hæææ? Tuller du? Går det virkelig ann?
Men hadde du testet tidligere i svangerskapet da?
Hva fikk deg til å teste?

Huff, forstår at man blir deppa av det asså [&o]
Jeg har ingen erfaring med det, men kanskje lege kan finne ut av det?
Sender en klem og håper at den snart viser det du ønsker[:)]

Trenger ikke være noe feil [:)] Jeg testa ikke positivt før 13 dager over IKM [;)] Lykke til

ORIGINAL: Insolita

En strek e en strek uansett hvor svak den er[:)] hadde ventet en uke eller 2 for å så testet igjen.

Men er det ikke litt merkelig at den ikke blir sterkere da? Skal ikke hcg fordobles hver 48. time?

ORIGINAL: Laguna

Men er det ikke litt merkelig at den ikke blir sterkere da? Skal ikke hcg fordobles hver 48. time?

Men alle er ikke like[:)] Jeg hadde kjempe svak strek på begge testene da jeg ble gravid, trodde ikke på det, så jeg dro til legen å tok test, da først trodde jeg på det.
Du får sikkert komme til legen å ta test:)

ORIGINAL: Vaffelrøra

Trenger ikke være noe feil [:)] Jeg testa ikke positivt før 13 dager over IKM [;)] Lykke til

oiii... men hadde du testet tidligere da, og fått negative eller svake tester? Og svangerskapet går helt bra?

mensen kom jo ikke... så testet da en uker over og to uker over ikm.... fortsatt negativt... så tenkte jeg ikke mer over det så testet jeg når mensen ikke kom for 3 gang... den var posetiv.... legen forklarte det med at jeg hadde vært uheldig med testene jeg hadde brukt og at jeg hadde lite hcg:D

Men alle er ikke like[:)] Jeg hadde kjempe svak strek på begge testene da jeg ble gravid, trodde ikke på det, så jeg dro til legen å tok test, da først trodde jeg på det.

Kunne jo kanskje bedd om en blodprøve.. Men, går det virkelig ann at hcg'et bruker så lang tid på å bli sterkere da?
Forrige gang testet jeg også suuper svakt, bare jeg som så streken..men den ble fort mye sterkere..

ORIGINAL: thejohan

Nei, en strek er ikke alltid en strek.

Det skal da litt til for at det kommer strek på flere tester om man ikke er gravid da...

Kunne jo kanskje bedd om en blodprøve.. Men, går det virkelig ann at hcg'et bruker så lang tid på å bli sterkere da?
Forrige gang testet jeg også suuper svakt, bare jeg som så streken..men den ble fort mye sterkere..

Men alle er ikke like Jeg hadde kjempe svak strek på begge testene da jeg ble gravid, trodde ikke på det, så jeg dro til legen å tok test, da først trodde jeg på det. [/quote

Ja, gå ta blodprøve, da er du iallefall sikker[:)]

oiii... men hadde du testet tidligere da, og fått negative eller svake tester? Og svangerskapet går helt bra?

Det var første svangerskapet dette skjedde med.
Hadde testedilla og testa hver dag etter IKM, men alle var negative. Plutselig en søndagsmorgen var der en utrolig svak skyggestrek, slik var den i 3-4 dager, så ble den sterkere :) Jenta mi er 1 år og 7 mndr nå.
Denne gangen gikk jeg opp til helsesenteret noen dager etter IKM å testa, hadde dårlig med penger og ville ikke kaste bort masse kroner på en test om den skulle bli negativ, men den gang ei. Positiv :)))

mensen kom jo ikke... så testet da en uker over og to uker over ikm.... fortsatt negativt... så tenkte jeg ikke mer over det så testet jeg når mensen ikke kom for 3 gang... den var posetiv.... legen forklarte det med at jeg hadde vært uheldig med testene jeg hadde brukt og at jeg hadde lite hcg:D

hehe, jeg kan ikke si jeg er uheldig med testene når jeg har tatt så mange. Men det er tydelig at hcg'et mitt er på bærtur iallefall[8D]

Jeg skal krysse fingre og tær her, har du muligheten for å stikke å ta en blodprøve? hehe Er spent jeg [:)]

Hadde også sånne svake tullestreker da jeg var gravid med jenta mi. Tok en million tester og alle var svaaake. Men hu er jo her i dag hu i aller høyeste grad!

Dra til legen du, og hold deg hos oss på sept! [;)]

Jeg skal krysse fingre og tær her, har du muligheten for å stikke å ta en blodprøve? hehe Er spent jeg [:)]

hehe så koslig[:)][:D]

har dessverre ikke det, har vært helt ned i -38'C her idag, så tro du meg.. audien starter ikke[8D][X(]

hehe så koslig[:)][:D]

har dessverre ikke det, har vært helt ned i -38'C her idag, så tro du meg.. audien starter ikke[8D][X(]

Hmmmmm, vi får bare vente i spenning da [;)] Wow, det var kaldt ja. Vi har -6,5 så kan ikke sammenliknes.

Det er litt rart kanskje, men trenger ikke være noe galt med deg!
HCG nivået skal jo stige ganske kjapt i løpet av graviditeten, men alle produserer jo forskjellig.

Det sikreste er å ta en blodprøve hos legen tror jeg!

Back
Topp