Guest
Jeg har 2 uker igjen til jeg skal ha barn nr 2!!! Jeg er en stor røyker som ikke klarer å kvitte meg med den forbanna røyken...Jeg er jo klar over hvor skadelig det er for barnet,jeg hadde aldri fyrt i en røyk i samme rom som en baby...hvorfor skal jeg da ikke klare å slutte??? For hver røyk jeg tar,jo dårligere samvitighet får jeg... skulle jo ikke vært noe problem!!! Jeg er livredd for at jeg har skadet h*n så pass mye med røyken,at jeg nå ikke klarer å glede meg til h*n kommer,tvert imot så kvir jeg meg,angrer på at jeg ble gravid,er oppgitt å lei og vil ikke dette lengre... Hva vis hele livet til dette barnet er allerede ødelagt? orker ikke tanken engang... jeg prøver å slutte,opp til flere ganger dagen,men ender bare opp med å røyke enda mer... får kritikk av så å si alle hele tiden,men responsen min er å fyre i den helvetes røyken... hvorfor er ikke barnet mitt viktigere enn den???hvorfor klarer jeg ikke å prioritere annerledes??? Dette tar fullstendig knekken på meg... skulle faktisk ønske jeg ikke var gravid nå,har ikke fortjent denne gaven...