hva feiler det folk?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
denne mannen kaster en hund over en bru.
ca 8 meter ned.
hunden overlever på mirakuløst vis. blir liggende å ynke seg.
hos veterinæren må den avlives pga for store indre skader og mange knekte bein.

det er en video i artikkelen der du ser mannen kaste hunden.
han fikk nemlig en kompis til å filme det hele mens han spøker om at hunden kan fly.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kastet-hund-utfor-en-bro-og-filmet-det-3016076.html

jeg har ikke sett filmen, jeg tørr ikke, jeg får så vondt inni meg av slikt at det kjennes ut som kroppen bare vrenger seg!!

denne mannen fikk 8 mnd fengsel.
jeg personlig syntes han kunne blitt kastet over der selv![:@][:'(]

ORIGINAL: litla

Jeg blir så utrolig provosert og sint! Jeg elsker dyr, spesielt hunder, og blir eitrandes forbanna av mennesker som mishandler uskyldige og forsvarsløse skapninger! Orker ikke gå inn på den linken. Men kjenner at det koker inni meg!!![:@][:@][:@]

du kommer ikke rett inn på filmen, kommer inn på artikkelen om det.
du kan gå inn på filmen fra artikkelen.
jeg får så vondt inni meg bare ved å tenke på det jeg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg[:(]
også må jeg prøve å ikke tenke på at det sikkert er flere dyr hver dag som blir misshandlet[:(]

ORIGINAL: Serenity

Filmen er grusom[&o]

ja jeg tørr ikke se!!!![&:][:(]

Vil først og fremst takke trådstarter for å ha vist meg en video som har vært værre/ondere enn videoen som viser levende dyr bli flådd.
Jeg fikk noe som føltes ut som hjerteinfarkt fysisk når jeg så den.

Misforstå meg rett, det var ikke ironisk/spydig ment. Jeg er virkelig glad for å se slike horrible videoer, det minner meg om hvor onde mennesker kan være, og hvis ingen ser slike
videoer med egne øyne, så vil heller ingen forstå hvor ille det står til med verden og spesielt ovenfor barn/dyr, og da vil heller ingen engasjere seg for å bedre det.

Å lese om slike hendelser dag ut og dag inn uten å faktisk se det med egne øyne gjør bare folk immune/nummene mot det, det blir en hvilepute og folk sover.

Jeg håper BV og moderatorene har baller nok til å la tråden bli stående uansett hvor mange som skal komme inn for å kommentere (kommer vel snart) ting som "hva er vitsen med å poste den linken??!??!?! liker du å se på sånnnt!?!?!?".

Jeg mener det snart har nådd det punktet hvor man seriøst burde begynne å vurdere dødsstraff i slike saker mot barn/dyr hvor det er 100% bevist ved vitner + video (og bevist at det ikke er digitalt manipulert) - i alle land.

ORIGINAL: Kal-El

Vil først og fremst takke trådstarter for å ha vist meg en video som har vært værre/ondere enn videoen som viser levende dyr bli flådd.

Misforstå meg rett, det var ikke ironisk/spydig ment. Jeg er virkelig glad for å se slike horrible videoer, det minner meg om hvor onde mennesker kan være, og hvis ingen ser slike
videoer med egne øyne, så vil heller ingen forstå hvor ille det står til med verden og spesielt ovenfor barn/dyr, og da vil heller ingen engasjere seg for å bedre det.

Å lese om slike hendelser dag ut og dag inn uten å faktisk se det med egne øyne gjør bare folk immune/nummene mot det, det blir en hvilepute og folk sover.

Jeg håper BV og moderatorene har baller nok til å la tråden bli stående uansett hvor mange som skal komme inn for å kommentere (kommer vel snart) ting som "hva er vitsen med å poste den linken??!??!?! liker du å se på sånnnt!?!?!?".

Jeg mener det snart har nådd det punktet hvor man seriøst burde begynne å vurdere dødsstraff i slike saker mot barn/dyr hvor det er 100% bevist ved vitner + video (og bevist at det ikke er digitalt manipulert) - i alle land.

Helt enig!!!!!!

Jeg har ikke sett videoen, jeg sover dårlig nok fra før, og jeg vet at slike ting brenner seg fast på netthinne min[:(]

Å gjøre noe sånt med et forsvarsløst dyr, nei jeg har ikke ord!!!!!!

ORIGINAL: mammantilenengel

helt utrolig at han fikk fengsel. om det var i norge altså. han der burde fått tatt turen over broa selv.mens noen sa : ååååååååååå se da. den mannen her kan fly. ÅH,ops det kunne han visst ikke ..   ja ja, la oss dra hjem

at folk kan gjøre slikt. slike folk fortjener det de gjør mot dyra .

ikke i Norge, husker ikke hvilket land det var....

Jeg håper alle som ikke er gravide her inne har baller nok til å se videoen, så de kan våkne opp litt og foreta seg noe i sin egen hverdag for å bekjempe dritt som dette.

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: mammantilenengel

helt utrolig at han fikk fengsel. om det var i norge altså. han der burde fått tatt turen over broa selv.mens noen sa : ååååååååååå se da. den mannen her kan fly. ÅH,ops det kunne han visst ikke ..   ja ja, la oss dra hjem

at folk kan gjøre slikt. slike folk fortjener det de gjør mot dyra .

ikke i Norge, husker ikke hvilket land det var....

Litauen

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Tørr ikke å gå innpå siden å se[:(]

Får helt vondt av bare å tenke på det[:(][:(][:(]

Synes 8 mnd fengsel var for lite[:@]!!!

Sign!!

Sign

Herregud[:(][:(] Hvordan kan noen gjøre noe sånt[:(] Se om hunden kunne fly?? Hva er det for noe idiotskap da[:@]

Han som gjorde det hadde sikkert deperasjoner, så da er det jo greit![:@] *løper ut igjen*

ORIGINAL: Serenity

Filmen er grusom[&o]

[:(][:(][:(][:(]

Ble snakk om den for noen uker siden, og jeg var fast bestemt på å ikke se den.
Plutselig snublet jeg over linken, og uten at jeg aner hvorfor så jeg den.

Jeg er av den typen mennesker som setter dyr, spesielt hunder, høyere enn mennesker.
Jeg satt 1 år gammel i hagen og så på maur, mens jeg sa "voff, voff."
Først 15 år gammel fikk jeg min første hund, og mitt største ønske ble oppfylt.

Jeg skrek meg igjennom hele filmen.
Og gråt leeeenge etter å ha sett den.

Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg kastet han ned selv.
Hadde ikke tatt 50 øre for det en gang [:(]

Fyttigrisen[:'(][:@]
Løper bort å setter meg ned å koser vovfsen min..!!
Fatter ikke hva som er galt i hode på folk som kan gjør sånt bare for gøy[:(]

ble så kvalm at jeg nesten spydde når jeg så den videoen der. Så holder meg unna den nå..

men enkelte mennesker er helt for jævlig.
Dette er en fin blanding mellom ren ondskap og total idioti.
og med 2 stk som ser på og ler. Nei nå ble jeg kvalm igjen..

Håper dere gjør litt for å hjelpe dyra omkring, de har ikke egen stemme og er avhengig av oss..

altså, slik er det ingen som kan skrive, for jeg forteller hele saken i hovedinnlegget så dette er valgfritt om man vil se.
for å se vidoen som jeg forteller om i hovedinnlegget må du først inn på artikkelen deretter inn på vidoen.
jeg sier også at jeg IKKE har turt å se den selv- så om dere vil se er det på eget ansvar!
jupp jupp[:)]
er saken jeg ville ha frem her, at det går ann å være så ond!!
og legger ved filmen for de som tørr- noe jeg ikke gjør!

Huff, tør ikke se...

Men jeg husker den dokumentaren om pelsdyr og flåing av en levende hund. Det gikk visst ut over pelskvaliteten dersom dyret ble bedøvd eller drept før flåing! *har ikke smiley ille nok til å beskrive hva jeg føler*

Jeg husker at jeg så når han begynte å skjære i foten på den stakkars hunden og den lyden av smerte fra hunden! Måtte bare skifte over til en annen kanal for å ikke bli psykisk skadet på livstid. Det lille jeg så holdt og påvirker meg enda, selv om det er kanskje 5 år siden det gikk på tv! [:(] 

Hvordan kan mennesker være så grusomme? Det kommer jeg nok aldri til å forstå...

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

det står at han overlevde da-..bare så du ikke feilinformerer[:D]
Hunden overlever, men fikk flere bruddskader og indre blødninger.

grusomt[:'(][:@][:@][:(] har ikke orket å se videoen,bare lest...håper han blir kastet over en bro[:@][:@]

jepp og pga så store indre skader og brudd måtte den avlives hos dyrlegen!

Back
Topp