Hva feiler det folk?

EnsligStork

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Altså... jeg må lette på trykket litt.
Har akkurat vært på flyreise og nå sitter jeg igjen med følelsen av; hva pokker feiler det folk?!?!?!

Har sitti 4 timer på et fly ved siden av to nyforelska bloggere........ Altså. DU SITTER IKKE PÅ FLYET MED ANSIKTSMASKE OG MALER NEGLENE DINE!!!!!
Å ta mer plass enn man trenger er tydeligvis også helt ok.... for de....
Mannen i setet bak, passet på hver gang han skulle reise seg, å sette fingrene inn i håret mitt mens han dro seg opp på setet.
Avslutter hele flyturen med å få en kabinkoffert i hue, da en dame mista den ned i det hun skulle ta den ut. Ikke en sånn lett en i stoff, nei en slik i plast, på et tonn med hjul...

I tillegg kom jeg 1 min for seint til bussen....

Ikke min dag i dag, flere som har noen reiser fra påsken så langt?
Som ikke er morsomme nå, men man kan le av seinere?
:hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg hadde faktisk sakt ifra til bloggeren, neglelakk er uaktuelt på fly, burde hun vite :hungover: det STINKER

Huff da. Jeg og har sånne dårlige dager innimellom. Da alt bare går galt.. Er grusomt!
Hvordan er dagen i dag?

Huff da. Jeg og har sånne dårlige dager innimellom. Da alt bare går galt.. Er grusomt!
Hvordan er dagen i dag?
Dagen i dag er heldigvis bra. Kan le av denne historien i dag. Men undres fremdeles over hva som er galt med enkelte.
Håper jeg kan oppdra mine barn til å respektere de rundt seg

Bare liiiiitt nysgjerrig på hvem dette er :hilarious:

han var ca 180 slank med krøllet/bølget blondt halvlangt hår, litt sånn boyband 90 talls.
Hun var slank med langt brunt rett hår. Han er vel kanskje den som er lettest å kanskje kjenne igjen :hilarious:
Hmm, ingen som slår meg.. Søren :P

Si heller hvor dere fløy, så kan man legge sammen 1+1 med om en blogger skriver "åååå i dag reiste jeg til xyz!!!" :p

Forøvrig: horribelt. Slike folk er så bortskjemte og selvopptatte at jeg frykter for framtiden pga slike mennesker :( Verste er vel at de ikke evner å ta til seg informasjon så man kan ikke endre de.

Si heller hvor dere fløy, så kan man legge sammen 1+1 med om en blogger skriver "åååå i dag reiste jeg til xyz!!!" :p

Forøvrig: horribelt. Slike folk er så bortskjemte og selvopptatte at jeg frykter for framtiden pga slike mennesker :( Verste er vel at de ikke evner å ta til seg informasjon så man kan ikke endre de.
Vi fløy fra alicante til oslo. Fikk ikke helt med meg hvor lenge de hadde vært der nede. Men myyyye bilder ble tatt. Prøvd å google litt. Men ikke funnet noe. Har ikke Instagram heller :hilarious:

Helt grusomt at det er så mange som lever livet sitt på nett hvor alt er så fint og flott.
Kjenner jeg blir oppgitt, skulle gitt de en smak av den virkelige verdenen!

Vi fløy fra alicante til oslo. Fikk ikke helt med meg hvor lenge de hadde vært der nede. Men myyyye bilder ble tatt. Prøvd å google litt. Men ikke funnet noe. Har ikke Instagram heller :hilarious:

Helt grusomt at det er så mange som lever livet sitt på nett hvor alt er så fint og flott.
Kjenner jeg blir oppgitt, skulle gitt de en smak av den virkelige verdenen!

Hmmm, får titte litt gjennom blogglandia :p

En annen ting jeg får helt vondt i meg av, er bloggere (internasjonale) som fremmer et helt EKSTREMT forbruk. Bloggere som nesten "hoarder" fra wish, aliexpress og andre kina-kopi-nettsider og de har seriøst ALLTID en pakke på veg til de i posten. Disse pakkene sendes én og én, de er bokstavelig talt søppel - og bloggerene sier "jaja kvaliteten er drit men for denne prisen så er det verdt å kjøpe et klesplagg for EN gangs bruk!!! Se så fin den trossalt er!!!"..... Jeg blir målløs :(

Hmmm, får titte litt gjennom blogglandia :p

En annen ting jeg får helt vondt i meg av, er bloggere (internasjonale) som fremmer et helt EKSTREMT forbruk. Bloggere som nesten "hoarder" fra wish, aliexpress og andre kina-kopi-nettsider og de har seriøst ALLTID en pakke på veg til de i posten. Disse pakkene sendes én og én, de er bokstavelig talt søppel - og bloggerene sier "jaja kvaliteten er drit men for denne prisen så er det verdt å kjøpe et klesplagg for EN gangs bruk!!! Se så fin den trossalt er!!!"..... Jeg blir målløs :(
Shit!!!
Kjenner jeg er glad jeg ikke følger noen bloggere eller støtter de på noen som helst måte.
Det der er bare virkelig ikke greit.
Send hele gjengen på farmen!
Eller ut på en øde øy. Det skulle jeg sett på og støttet :hilarious:

Shit!!!
Kjenner jeg er glad jeg ikke følger noen bloggere eller støtter de på noen som helst måte.
Det der er bare virkelig ikke greit.
Send hele gjengen på farmen!
Eller ut på en øde øy. Det skulle jeg sett på og støttet :hilarious:

Hahahaha!

Her er ei jeg likte før, og hun er veldig real og "ikke sophie elise" (om du forstår hva jeg mener). Men dessverre helt sinnsykt materialistisk på alle feile måter :( https://www.youtube.com/channel/UC7PY0etqxH1bbyon_9pzp_g

Jeg er blogger selv, hahaha :P

Blogget selv før, men ble redd når bloggen plutselig ble stor. Freaket helt ut når jeg ble kjent igjen på byen, så etter det logget aldri inn igjen, bare la ned hele bloggen:hilarious::hilarious::hilarious: Sånn «livet er superperfekt» eller «utseende er alt» greier er ingenting for meg:hilarious:

Blogget selv før, men ble redd når bloggen plutselig ble stor. Freaket helt ut når jeg ble kjent igjen på byen, så etter det logget aldri inn igjen, bare la ned hele bloggen:hilarious::hilarious::hilarious: Sånn «livet er superperfekt» eller «utseende er alt» greier er ingenting for meg:hilarious:
Det må føles veldig spesielt å bli kjent igjen :shy:
Tror ikke jeg hadde klart det selv :hilarious:

Back
Topp