Hva faen som skjer her inne

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Hvorfor er det så mange som mister???[:(][:(] Visste jo at det var mye frafall, men når alle er kommet over uke 6-7 så burde det jo begynne å roe ned. [:(] Har vært borte noen timer idag, og kommer inn å ser ikek mindre enn 3 stykk[:(] Uff NÅ må det da være nok?
ingen fler får lovv å miste nå altså!!!

Nei - nå er det nok!!

Liker ikke dette - men det er over nå!! Ingen fler skal miste!!!

Jeg er så hjertelig enig...dessverre ser det ikke helt lyst ut for meg heller, men jeg håper av hele mitt hjerte at det går veien og ikke motsatt. Blødningene mine kommer og går, men om ikke ting endrer seg blir det uansett Ul igjen på fredag.

MEN; NÅ MÅ DET VÆRE NOK......

ORIGINAL: [Lisa]

Nei - nå er det nok!!

Liker ikke dette - men det er over nå!! Ingen fler skal miste!!!

sign

Kjemp med livet som innsats jenter... I dag er siste dag vi mister noen!

ORIGINAL: hopeandfaith

Jeg er så hjertelig enig...dessverre ser det ikke helt lyst ut for meg heller, men jeg håper av hele mitt hjerte at det går veien og ikke motsatt. Blødningene mine kommer og går, men om ikke ting endrer seg blir det uansett Ul igjen på fredag.

MEN; NÅ MÅ DET VÆRE NOK......

nei nnei nei, knip igjen alt du makter [:(]

Know,nesten så en vurderer en pause til en er ove ruke 12 noen dager asså [:(][:(]

Helt enig med dere,NÅ er det faktisk virkelig nok altså...

huff blir helt sjokkert jeg...
stakkars alle dere snille damer som mister.
men blir sinnsykt bekymret!
er det virkelig så vanlig å miste.

Ja, nå skal vi ikke miste noen fler!!! 

Ja, jeg synes også det har vært skremmende mange her som har mistet.. [&o]
Håper det klaffer bedre for de en annen gang, og at våre små klorer seg godt fast en god stund til!

ORIGINAL: LuckyStar

Ja, jeg synes også det har vært skremmende mange her som har mistet.. [&o]
Håper det klaffer bedre for de en annen gang, og at våre små klorer seg godt fast en god stund til!

SIgnerer den!!!!

Blir jo kjempebekymret, trodde at det var over med det der nå når vi nærmer oss de magiske 12. Sa til legen min at jeg har/er så bekymret for at noe skal gå galt og han sa at de ALLER FLESTE svangerskap gikk helt fint...virker ikke sånn her inne!Krysser alt jeg har for at dettte stopper NÅ!![:'(]

Back
Topp