Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
dere som har vært gravide lenge... følt dere de først mnd gikk kjappest eller de siste? er 19 uker på vei og føler det har gått fort så håper bare de neste og så gjør det...
De første ukene frem til uke tolv syntes jeg gikk saaaakte.. Så gikk det veldig fort midt inni, men nå går det saaaaaaaaakte igjen...
Syns tiden snirkler seg av sted, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme gjennom hele januar.. [:(]
For meg gikk de første 17 ukene veldig tregt, mye på grunn av at jeg var så dårlig, etter det har det gått fort, men nå begynner det å gå tregt igjen.
Prøver å ikke tenke så mye på det, men jeg gleder meg så innmari og vil derfor at tiden skal fyke avgårde.
[:)] ja, er jo ikke så lenge igjen å vente for deg.... men får bare smøre oss med tolmodighet., den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, er det ikke sånn ordtaket er[:D]
syns det gikk tregt til ultralyden i uke 19.så har det gått ganske kjapt fram til nå....nå når jeg har passert 30 uker så syns jeg tiden går tregt igjen... sikkert fordi kroppen føles tung og vinteren er her...
De først månedene gikk døds fort, plutselig var magen kjempe stor.. Men den siste mnd har gått kjempe sakte, kanskje fordi jeg er sykmeldt og utrolig babysyk! skal prøve å ikke tenke på det, så kanskje det går fortere til bebisen er ute [:D]
Under første svangerskap føltes de første 3 månedene lange som år. Etter det gikk det egentlig slag i slag helt til de to siste månedene før fødselen.. De var treige de...
Nå som jeg er gravid for andre gang syns jeg egentlig at dette svangerskapet har tatt halve tiden av det første. Det kommer sikkert av at jeg har vært gjennom dette en gang før. Nå har jeg bare 3 uker og 4 dager i gjen til termin og får håpe dagene går like fort som de foregående.
I og for seg har det gått veldig fort. Men de 28 første ukene var grusome og for vær uke som gikk til uke 34 ble bedre og bedre. Og nå nyter jeg det bare men er snart ferdig [&o]
For min del synes jeg hele svangerskapet har gått fort. Er nå 36 uker på vei......men har vært frisk og rask hele veien. Synes kanskje at det begynner å bli litt drygt nå når det kun er 4 uker igjen til termin. Begynner å kjenne tyngden på magen....[:)]
Jeg synes det gikk veldig sakte fra uke 10-noen og 20. Nå har det gått veldig fort fra uke 25 til 30, men regner med de siste ukene vil bli tyngre siden jeg begynner å merke litt til diverse plager. [8|]