Hva følte du...

Første gang tenkte jeg hvordan kan sykehuset overlate en baby til meg. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :o

Andre gangen var jeg bare glad for å komme hjem. Tenkte bare det hele var herlig

Lettelse, med tanken "Endelig på vei hjem!!", var det vel. Ei uke på sykehuset, "innelåst" uten lov med besøk pga svineinfluensaen.. Kjeeedelig...

Første gang tenkte jeg hvordan kan sykehuset overlate en baby til meg. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :eek:

Andre gangen var jeg bare glad for å komme hjem. Tenkte bare det hele var herlig

Samme her. Lurte på hvordan sykehuset kunne finne det forsvarlig å la oss få ta med babyen hjem ^^

Åå. Var veldig lykkelig samt veldig spent og redd. Etter å vært 2 mnd på sykehus.

Stolthet og glede ♡

Superspent på hvordan den nye tilværelsen kom til å bli :) Skrekkblandet fryd :p

Endelig på vei hjem... Etter 2 døgn på barsel med tidenes mest plagsomme dame :p

Jeg syntes det var greit å få komme hjem, var lei barselavd etter 5 dager (grunnet KS) selvom jeg 2 dager tidigere suttet i sengen og hulket fordi jeg ALDRI ville far derfra :P

Men vi var nok livredd både jeg og barnefar, "hva gjør vi nå" liksom? Og jeg fikk å en litt "tom-følelse" etter å hatt så mye liv rundt oss og nå var det helt stilt igjen. Bra vi hadde babyen! :P

Satt å tviholdt i bilstolen og kjefta på mannen som lå 10 km under fartsgrensa hele veien:p og var i lykkerus samtidig som tanken "hvaaa gjør jeg når vi kommer hjem" surra i hode:p

Back
Topp