Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, kjente litt på den jeg ogDet føltes som om jeg gjorde noe ulovlig.Det hadde ikke sunket inn at jeg faktisk hadde fått lappen.
Jeg er også kjemperedd! 31 år og redd for å feige ut fordi jeg per i dag ikke har behov for lappen. Nå er det teorien som gjør at jeg ikke kjører mer (må få tatt den først) men jeg er vel innerst inne veldig redd for å kjøre, redd for å ikke huske regler og skilt, og rett og slett redd for å havne i ulykke eller drite meg ut.Når jeg begynte å kjøre som 18åring var det kun fordi det var forventet av meg, og ikke fordi jeg ville, så følte ikke noe særlig rundt det. Tok ikke engang ferdig lappen.
Men når jeg begynte å kjøre igjen i høst, var det helt grusomt, var livredd, men når jeg var ferdig var det en helt vanvittig mestringsfølese og kjente veldig på friheten og stoltheten over å endelig å ha klart å overkomme frykten![]()
Jeg har heller ikke hatt bruk for lappen, klarer meg egentlig fint uten. Men vi bygger hus, på et sted som ikke er så veldig sentralt, så det blir veldig mye enklere med lappen.Jeg er også kjemperedd! 31 år og redd for å feige ut fordi jeg per i dag ikke har behov for lappen. Nå er det teorien som gjør at jeg ikke kjører mer (må få tatt den først) men jeg er vel innerst inne veldig redd for å kjøre, redd for å ikke huske regler og skilt, og rett og slett redd for å havne i ulykke eller drite meg ut.