Hva følger med til vogna?

Maria:)

Andre møte med forumet
Sitter og skal bestille en stokke trailz, understell og bag eller komplett sett. Usikker (kanskje jeg vil vente å se om jeg vil ha en annen farge på sittedelen når vi kommer så langt).
Vet dere om det følger med regntrekk/myggnett til bagen? Eller hva kjøper dere til, om det ikke følger med? Kan ikke se i beskrivelsen at det følger med, men finner det heller ikke som ekstrautstyr hos babybanden..

Mener hun i butikken sa det var med myggnett og regntrekk ja:-) på barnas hus. Har ikke åpnet så vet ikke helt sikkert

Følger det ikke med så hadde jeg i hvert fall krevd å få det med på kjøpet! ;D Har Stokke Trailz, men kjøpte brukt og da var begge delene med i tillegg til koppholder.

Fikk svar med babybanden nå, myggnett og regntrekk følger med til understellet! Ulogisk spør du meg, men :) tips til andre som skal ha denne vogna så er der nå 10 prosent rabatt om man skal ha bag og understell (7559) og 17 prosent rabatt om man bestiller vogn, bag og sittedel-pakken (9999). Billigste jeg har funnet den, så da gikk jeg for hele pakken :))))

Fikk svar med babybanden nå, myggnett og regntrekk følger med til understellet! Ulogisk spør du meg, men :) tips til andre som skal ha denne vogna så er der nå 10 prosent rabatt om man skal ha bag og understell (7559) og 17 prosent rabatt om man bestiller vogn, bag og sittedel-pakken (9999). Billigste jeg har funnet den, så da gikk jeg for hele pakken :))))

Den har også jeg bestilt bestilte den mandag kveld og allerede i dag har den komt i posten :) vi kjøpte bare bilstol base i samme slengen. Men de hadde desverre ikke bilstolen igjen :/

De hadde ikke black melange fargen jeg ville ha heller, men sendte mail og så ordna de, to uker å vente :) Prøv det!

Sitter og skal bestille en stokke trailz, understell og bag eller komplett sett. Usikker (kanskje jeg vil vente å se om jeg vil ha en annen farge på sittedelen når vi kommer så langt).
Vet dere om det følger med regntrekk/myggnett til bagen? Eller hva kjøper dere til, om det ikke følger med? Kan ikke se i beskrivelsen at det følger med, men finner det heller ikke som ekstrautstyr hos babybanden..

Dette lurte jeg på også! Stod ingen steder. Men ja det følger med :) husker ikke hvilken av de som fulgte med hva, men myggnettingen fulgte med en del (understell eller bag) og regntrekk fulgte med den andre delen :D

Lurt:)

Hvor er det tilbud? Og hvor lenge varer det?? :) :)

babybanden.no. Ser at pakkeprisen har gått opp igjen nå, men fortsatt ti prosent vslag på delene hver for seg :)

Back
Topp