Hva følger du på Facebook?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Skrollet nedover newsfeeden, og ca 90% var sånne vitsesider, Ladbible, sciencesider og noen få venneoppdateringer.

Slo meg at jeg egentlig følger veldig lite/har trykket bort mange av sidene i newsfeeden.

Sambo har nemlig klaget over at han får "så ("*"&!(%$# drit" nedover i newsfeeden men det problemet har ikke jeg.

Følger også med på etpar søte dyr med spesielle historier bak seg. Og Ricky Gervais, han er skikkelig morsom :P

Følger ikke noe annet enn de jeg er venner med tror jeg. Dukker opp mye rart hos meg og, men er stort sett for at venner blir tagget i diverse bilder og greier

Følger kun med på venner jeg. Lite inne på fb om dagen... liker bedre å treffe folket :)

Fotballen til eldste.
Dansen til mellomste
Babysvømminga for å se om det dukker opp noe passe.

Og noen butikker og sånn som jeg liker å få tips fra.

Litt sånne ting. Samt litt familie og venner da

Du sier noe, er lite personlig på face, mest bare vitser, nyheter og sånt. Lite som kommer direkte fra vennene mine på en dag.

Fotbsllgruppa
Klasdegruppa
Mye nettbutikker

Får forøvtig mye personlig på min feed

Følger diverse nettaviser og media, interiør og noen blogger, sider som dreier seg om helse og medisin bl.a.
Synes allikevel jeg får opp mye fra venner.

Følger venner, noe interiør, helse og en babygruppe :p

Termingruppa, venner, strikkesida, kjøp&salg, bloggere og litt interiør grupper som kommer opp på min :)

Følger endel kjøpe/selge-sider, termingruppe, skjult gruppe med bilder av ungene, hjemmelaget babymat, vegetargruppe, dyrevernsgruppper, game of Thrones memes og en utrolig morsom fyr ved navn Scheiffer Bates som imiterer kjente personer og karakterer.

Mye er tatt bort fra newsfeeden så jeg går innpå når jeg føler for å lese.

Følger Tasty ( :p ) og noen barneutstyrssider :)

Skrollet nedover newsfeeden, og ca 90% var sånne vitsesider, Ladbible, sciencesider og noen få venneoppdateringer.

Slo meg at jeg egentlig følger veldig lite/har trykket bort mange av sidene i newsfeeden.

Sambo har nemlig klaget over at han får "så ("*"&!(%$# drit" nedover i newsfeeden men det problemet har ikke jeg.

Følger også med på etpar søte dyr med spesielle historier bak seg. Og Ricky Gervais, han er skikkelig morsom :p
Følger også Gervais. Men mest for hans engasjement for dyrene :)

Følger også Gervais. Men mest for hans engasjement for dyrene :)

Jeg liker fyren generelt. Ikke bare er han morsom, men som du sier har han et stort engasjement for dyrene, og han prøver å ta bort stigmaer fra personer som samfunnet ofte ser ned på. Han prøver også å utdanne gjennom noe av det han sier. Synes budskapet bak mye av det han driver med er viktig. :)

Følger en del dyrevernsorganisasjoner, noen hjelpeorganisasjoner for katter, noen akvarie sider, noen kjøpe/selge brukt sider, noen nettbutikker som selger sport og friluftslivutstyr. Følger ingen humor sider, eller sitat sider ol.

Back
Topp