hva føler dere???

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heia alle sammen med et lite nurk i magen[:D][:D]

føler meg for tiden helt tom innvendig,er liksom ikke glad lengre...kan bare sitte i flere timer og se rett i veggen... begynner å gråte for alt og ingenting!!! jeg og sambo er litt frustrerte....veit det kanskje er bare en periode akkurat nå men er hardt fordi...
noen andre som har følt det sånn???????

Jeg er ikke trist og lei meg på den måten du beskriver, men merker jeg holder veldig tilbake når det gjelder gleden over svangerskapet. Det er fordi jeg er fryktelig redd for å miste, det opplevde jeg for et halvt år siden. Det er vel en forsvarsgreie at man ikke tillater seg selv å være glad, i frykt for at nederlaget da skal bli enda større om det skulle gå galt... Jeg synes det hjelper å gjøre noe, ikke sitte pal foran TVen. Min store hobby for tiden er å lage smykker av perler som de selger i massevis i hobbybutikkene for tiden, det er utrolig gøy og perfekte julegaver! Finn på noe å gjøre, så glemmer du kanskje de negative tankene.[:D]

Jeg føler meg KJEMPE LYKKELIG!!! Skjønner det ikke helt enda, men har lyst til å rope det ut til hele verden. Vi har ikke sagt noe til familie eller venner. Det er bare dere inne på forumet som vet det !!!

Jeg har gått gjennom mange forskjellige "faser" i svangerskapet. periodevis har jeg vært veldig happy,trist,likegyldig osv... Tror det meste er normalt,men hvis det blir for ille kan du jo snakke me legene eller jordmor. For å høre hva de sier,noen få blir jo faktisk rammet av svangerskapsdepresjoner!!!

lykke til=)

Halloen.....
Til og begynne med var Jeg veldig usikker.
Jeg har også grått en del, Og tenkt over greier og vært usikker på hvordan dette skulle gå og sånn, For noen dager siden var det bare en liten greie som Gjorde utslaget, Jeg gaula og skreik skikkelig, HeHe.
Og min stakkars mann er vel litt usikker på dette, Han mener joh at det må være en grunn dersom det er skriking.
Menm alt I alt, Di siste ukene har Jeg faktisk begynt og glede meg og følt meg mye bedre enn til og begynne med jah...... [:D]

Back
Topp