Hva føder man i..??

RAB

Glad i forumet
Husker ikke den biten jeg fra sist...hva har man på seg liksom...på overkroppen sef ;-)

Har nemlig en slags tunika som jeg bruker mer som en nattkjole....kan man for eksempel føde i en slik...??? eller er det slike sykehusbluser som er åpne bak som gjelder..?

man får utdelt sånn "kjortel" og selv om den ikke er pen så blir den ofte tilgriset av blod og gørr uansett så tror jeg ville holdt meg til den og heller skifta etter fødselen er overstått og man har fått dusja av seg alt sammen :-P

Jeg hadde sykehusskjorte :-)

Sjukehusskjorte med knapper framme :)

Med andremann her i huset rakk me ikkje ta av meg min tunika/skjorte. Så den kasta eg opp på, og jordmor og barnepleier vart ståande som spørsmålsteikn då dei sku leggje babyen opp på brystet til meg :-p Liksom ikkje det same hud mot hud fordelen når det er klær mellom!!

Hehe jeg blir så varm at jeg sprader rundt naken. Hehe helter å ha på meg noe som helst

Jeg hadde sykehusskjorte på, så var jeg tildekket helt til han var ute hvis jeg ville. Jeg ble så varm underveis at jeg åpnet den, men dog.. :)

Jeg ser ut ifra bildene som ble tatt, at jeg har på meg sykehus sjorten :P Husker det virkelig ikke selv. Men den er vist veldig grei, bare å åpne den, når ungen kommer så man får hudkontakt med en gang <3

Brukte og den lekre sykehusskjorten i onecsize fits all, men man driter jo virkelig hva man har på seg og ikke til slutt :-P

Æ hadd å på mæ dein utrolig vakre blå sykehusskjorta :)

sykehusskjorta er praktisk og grei. Den er åpen og ledig, strammer ikke og den åpnes lett når babyen kommer på brystet <3

Vi rakk ikke å bytte til sånn sykehus-kjortel. Kom inn med 7 cm åpning, så da var det bare å slenge seg i senga og vente på de 3 neste cm-erne :P

Jeg spydde sånn sist og vannet sprutet over alt, så da var det jo like greit å grise ut den blå skjorta. BH har jeg på til rett før ungen er ute. Jeg er rimelig barmfager så å disse rundt med puppene slengende rundt ørene er ikke noe som hjelper på... Men jeg hadde fått "fødesokker" av søsteren min, de var gode å ha. Jeg måtte trave rundt hver gang jeg hadde rier, så det var godt å være varm på føttene. Dessverre ble de dassvåte av grønt fostervann og måtte henges til tørk;)

Jeg hadde Bh og singlett og et håndle over nedentil frem til like før pressriene kom. Da var jeg så varm at jeg lå der uten en tråd og presset. Brukte sykehusskjorta etter jeg hadde dusjet og vanlige klær når jeg ble flyttet til barselhotellet.

sist hadde jeg sykehusskjorte, regner med jeg får det nå også:)

Back
Topp