Charl0tte Gift med forumet 15 Des 2010 #1 Jeg trenger sårt noen tips til hva jeg kan kjøpe til svigerfar. Han ønsker seg ingenting, og jeg har viiiirkelig ingen anelse. Så, hva ønsket/får din svigerfar i år?
Jeg trenger sårt noen tips til hva jeg kan kjøpe til svigerfar. Han ønsker seg ingenting, og jeg har viiiirkelig ingen anelse. Så, hva ønsket/får din svigerfar i år?
Lille Luringen Elsker forumet 15 Des 2010 #2 en sodastream.. han har fått diabetes og da kan han lage farris selv av vanligt vann[:D]
W W1ke Elsker forumet 15 Des 2010 #4 Han ønsket seg sånn kortholder med "plastrom" neddi. For å ha bedre oversikt over kortene. Så han får det[:)]
Han ønsket seg sånn kortholder med "plastrom" neddi. For å ha bedre oversikt over kortene. Så han får det[:)]
L Lois Lane Forumet er livet 15 Des 2010 #6 Han er død desverre, men svigermor får fenalår og congnac... [8D]
- Mamma til to prinser og lille spira- Gift med forumet Augustlykke 2015 15 Des 2010 #8 Kalender med bilder av mini [;)]
D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 15 Des 2010 #9 Krimbøker og en kalender med bilder av barnebarna[:)]
Pigita Gift med forumet 15 Des 2010 #13 Aquavitt (eller åssen det nå i huleste skrives).. Svigerfar og Pappa får lik gave.
C _ChubbiNøff_ Glad i forumet 15 Des 2010 #14 Svigermor og svigerfar får den nyeste modellen av dolce gusto, samt at jeg skal lage fuglemat til svigerfar[:)] Han elsker nemlig å mate fuglene[:)]
Svigermor og svigerfar får den nyeste modellen av dolce gusto, samt at jeg skal lage fuglemat til svigerfar[:)] Han elsker nemlig å mate fuglene[:)]
F froskenkvakk Forumet er livet Aprillykke 2016 16 Des 2010 #20 Innrammet 1års bilder av snuppa, og så enten ferrero rocher sjokolade eller ei vinflaske ved siden av.
Innrammet 1års bilder av snuppa, og så enten ferrero rocher sjokolade eller ei vinflaske ved siden av.