Hva får mennene til jul ?

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
:greet008 Ja damer , hva skal våre tålmodige menn og fantastiske pappaer få til jul i år?

Jeg aaaaaner ikke!! Han er så mannemann at alt er håpløst! Heller mot noe godt å drikke eller raybans! :eek:
Synes det er kjempe vanskelig selv...
Håper på å få noen gode ideer her inne:)

Vet han kan gå inn å snoke på innleggene mine de gangene jeg går fra PC så jeg tør ikke skrive for mye :p

Men det er noe han ønsker seg, en skikkelig duppeditt som jeg selv ikke ser helt vitsen med :D

Håper han tenker å gjøre det samme til meg ang smykker :p (hint hint hvis du leser detta!) :D

Tror jeg skal kjøpe ny vinterkakke til han. Jeg er i den glade situasjon at han har bursdag rett før jul og - så det er dobbelt så vanskelig å finne på noe :p Til bursdagen får han noe høretelefoner som han ønsket seg, og en ølbrygging bok :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg skal kjøpe ny vinterkakke til han. Jeg er i den glade situasjon at han har bursdag rett før jul og - så det er dobbelt så vanskelig å finne på noe :p Til bursdagen får han noe høretelefoner som han ønsket seg, og en ølbrygging bok :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jakke var ikke dumt! Kanskje jeg skal kjøpe det! Eller en sånn vinterfrakk!

Sikkert teit, men ingenting:-p

Sikkert teit, men ingenting:-p

Vet ikke jeg...
Vi har ikke noe særlig penger denne julen, vi tenkte bare unga i familien skulle få noe. Men så ser jeg han allikevel har kjøpt noe til meg :)
Han sier han ikke vil ha noe, men det det vært koselig å gi noe...
jeg tenker muligens på kinobilletter og barnevakt en kveld :) Vi har enda ikke vært ute sammen siden hu ble født.

Sambo får studiohøytalere, diesel bukse og en duppedings som gjør at han kan mikse musikk på mobilen.

Vi kjøpte julegaver til hverandre før vi gikk fra hverandre, så han fikk noen greier til dataen han ville ha. Men siden vi skal feire jul sammen, så har jeg nå kjøpt Liverpool wallstickers til han, siden han er så innmari interessert i Liverpool :)

Hihi, mannen kjøpte seg gopro til jul, i oktober, for det var jo da han trengte den! :D Han bruke det for å filme når han fridykke, og syns det er så gøy. Jeg er glad, slapp å finne på noe (han er alltid vanskelig, jeg er dårlig på å finne på presanger, og han kjøper alltid mye dyrere gave til meg enn avtalen er, så jeg er alltid den kjipe på gavefronten...), og gubben får frisk luft og masse energi og fryseren fylles opp med fisk :D

Blir en liten overaskelse ekstra også da, litt Arne Jacobsen design som han er så fan av. (Han er den kreative designmennesket her i huset, jeg er matematikeren...)

Fra mini får han laser-verktøy-tingy som han ønska seg ;) microen vår gikk på en smell (les jeg klarte på mystisk vis å knuse fatet som hører til inni og det ble dobbelt så dyrt å bytte det som å kjøpe ny) så vi har kjøpt micro til oss selv til jul ;)

Fra snuppa: Flodepysj (og en til mamma, samt at hun har en selv)
Fra meg: Pappahjerteboken og et steketermometer som også har en app til telefon og pad.

Belte, flanellskjorte og en Bergans ryggsekk :)

Back
Topp