Hva får gubben??

Hårklipper til jul, og barbermaskin til bursdag, 30 desember!

Litt blakk, så blir slike "fornuftsjulegaver", som vi alikevel hadde måttet kjøpe!

hehe!

Selv håper jeg på ring da[8D][8D] Det er VELDIG fornuftig!!!

ORIGINAL: CHICKA™ F.F.D.M.B.L

Hårklipper til jul, og barbermaskin til bursdag, 30 desember!

Litt blakk, så blir slike "fornuftsjulegaver", som vi alikevel hadde måttet kjøpe!

hehe!

Selv håper jeg på ring da[8D][8D] Det er VELDIG fornuftig!!!

Jeg har alltid kjøpt fornuftige ting som han har trengt. men i år ble det en skikkelig tøffing av en fjernstyrt bil [:D] (til 2000kr...) [8|] 

Jeg håper på ring i år jeg også.... Det har jeg gjort lenge da, men nå føler jeg at jeg skal få det og... (mulig jeg blir skuffa der ja....) [:(] 

Sambo får skidress (jakke og bukse) fra North Face fra meg, har ikke kjøpt noe fra Philip enda...    

Egentlig ingenting. ble enige om å ikke kjøpe noe siden vi har litt dårlig råd. å heller si  at vi deler på den ene flybiletten til amerika etter som om mamma og pappa spanderte den ene. Sånn at det blir julegaven til hverandre!

Har kjøpt gaupa utedress til han, så han skal holde seg varm når vi er ute med snuppa...hehe!
Også har jeg kjøpt parfyme fra Celine [:)]
Hadde kjøpt en boxer som det stod Dad De lux på å, men den fant han den sniken..... [&:]

Tror ikke det er noe mere....Hmm...Jo, han får et håndkle fra Celine hvor det står Verdens Beste Pappa på, men det er det svigermor som har kjøpt...

vi gir sydentur til hverandre:)

har kjøpt militær smykke ( litt tøffere) med inn gravert navnet til gullet og datoen, d er også plass til de neste barna våres på den, så da har han familien rundt halsen  på en tøff måte [:D] den er fra meg og Gullet da hehe

fra bare meg ahr han  fått et spill ( han elsker spill) som han kan spille me Gullet om noen år men er også kjekt for voksene siden d  krever litt stratergi . men skal kjøpe noe tull men vet  ikke  hva d  blir[8|]

han får en klokke som han har siklet på i mange mnd. den over skredde budsjettet så den blir med den klokka[;)]

ORIGINAL: VicciogNikki!

ORIGINAL: MammasLilleEngel

har kjøpt militær smykke ( litt tøffere) med inn gravert navnet til gullet og datoen, d er også plass til de neste barna våres på den, så da har han familien rundt halsen  på en tøff måte [:D] den er fra meg og Gullet da hehe

fra bare meg ahr han  fått et spill ( han elsker spill) som han kan spille me Gullet om noen år men er også kjekt for voksene siden d  krever litt stratergi . men skal kjøpe noe tull men vet  ikke  hva d  blir[8|]

hvor kjøpte du det henne...det digga jeg=)
hørtes moro ut.jeg vil å kjøpe

kunne tenkt mitt ogvictoria sitt navn på;)

kjøpte d på en lokal gullsmed butikk har sett mangen forskjellige  på alle gullsmed butikkene her men   leita lenge før jeg fant den rette. så d er bare til og begynne og leite hehe

jeg er kjempe fornøyd med ideen hvertfall[:)] kosta meg 500 totalt i sølv

Han ønsker seg Heroes serien på dvd så da får han det.
Vet ikke hva han får av Adrian ennå.

Vi har snakket om at vi skal kjøpe digitalt speilrefleks kamera til oss selv.. Greit nok det da..

Jeg har ikke bestemt meg helt ennå.
Han ønsker seg så mye rart; ny mobil med GPS, dataspill, klær m.m.
Mobil med GPS koster rundt 4-5000 kr, så det blir litt dyrt.. Muligens blir det fotballdataspill + en ny genser og noen T-skjorter.. Og så har jeg funnet en boxer m/ "superdad" på i en nettbutikk som det hadde vært moro å kjøpt [:D]

Gubben får ingenting av meg han! [8D] Vi har blitt enige om å ikke kjøpe til hverandre - blir nok pakker fra barna...[:D]

Jeg har kjøpt boxere, nattbukse og boka til Lars Monsen, Nordkalotten [:)]

3 dvd-er med Monty Phyton siden han elsker det. Skal finne noe mer, men vet ikke ka ennå

Har kjøpt en langweekend-tur til London til sambo jeg, så regner med han blir positivt overraska på julaften ja[:D] 

ORIGINAL: Oda sin mamma

Har kjøpt en langweekend-tur til London til sambo jeg, så regner med han blir positivt overraska på julaften ja[:D] 

Så fin gave[:D] 

ORIGINAL: lillefixen

Jeg har ikke bestemt meg helt ennå.
Han ønsker seg så mye rart; ny mobil med GPS, dataspill, klær m.m.
Mobil med GPS koster rundt 4-5000 kr, så det blir litt dyrt.. Muligens blir det fotballdataspill + en ny genser og noen T-skjorter.. Og så har jeg funnet en boxer m/ "superdad" på i en nettbutikk som det hadde vært moro å kjøpt [:D]

Hvilken nettbutikk er det da? Hadde jo vært en super gave fra Oda til pappan sin[:)]

Back
Topp