Hva får foreldrene deres til jul?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hva har dere tenkt å gi?

Fotokalender, fotobok til alle - mamma'n min får et smykke i tillegg. ar tenkt å ta en tur til Hadeland Glassverk og la barna blåse noen glass de kan gi besteforeldrene - de er alldeles nydelige (glassene altså)

Fotokalender var en god ide! Tror mamma skal få det

Sammen får de fotokalender.
Pappa får skjorte fra Match, og gavekort på Biltema.
Mamma får skjerf og muligens gavekort på velvære.

De ønsker seg kun bilde av Ida, så da får de får det da.

De får et stort bilde av ungene som ble tatt i bhg av fotograf, og så får de hvert sitt krus som det står bestemor/bestefar og tre forskjellige bilder av ungene. Har ikke råd til så mye annet i år så da blir det enkelt

mamma ønsker seg sånn slynge til slyngetrening... må bare sjekke ut hvordan det må festes...
pappa og jeg pleier ikke veksle julegaver. om vi ses en jul pleier jeg å kjøpe en bok eller en genser e.l.

De får fotokalender og barnehagebilde av barna! :)
+ at de får 1 årsbilde av snuppa etter jul da, har valgt å vente med de bildene, blir så fort dyrt attpåtil de andre gavene, så bedre sent enn aldri :) De vet jo at de skal få det, så no rush! 

pappa (han som har oppdratt meg sammen med mamma): grillsett, kjøkkenglass og verktøy,bilder av barna

mamma og mannen: vannkoker og bilder av barna
pluss smykke til bare mamma

svigermor med mann: serveringsbolle og bilde av minsten

svigerfar med kone: to lykter med oppheng til kubbelys og bilde av minsten

min (biologiske) far og kone: Vineske med diverse utstyr og vin og bilde av ungene

Mammaen min får bhgbilde, noe Mina lager + en ting til som jeg ikke vet ennå
Pappaen min får morgenkåpe som det står bestefar på + noe Mina lager

mamma: parfyme
stefar: fleecejakke

pappa ville ikke bytte gaver med oss mer siden vi er så store, så han får ikke no  ;)

Mamma og pappa får puzzlespill med bilde av jenta. (De har fått av gutten tidligere) + noe annet småtteri. 

Svigers ønska seg miksmaster, så de får det.

Her får de kokeboka til Flying Culinary Circus og et stort bilde av lillegutt. Pappa får også et stort bilde av hunden vår, de kan jo ikke gjøre forskjell :p hihi. De ville vanligvis fått mer, men de skal alltid tenke når jeg spør etter juleønsker så da blir det dette. De får hver sin onepiece i bursdag og farsdagsgave også:-)

Og jo! Også kalender med bilder av lillegutt. Fikk det i fjor og ville ha det igjen, så ok.

...Svigermor får en kokebok og vinflaske, svigerfar får en bok og noe å drikke:P enkelt og greit

Mamma får fotoapparat og muligens toårsbilde av mellomstesnuppen hvis vi rekker å få bildene i tide. 

ehhhmmm... Snille barn tror jeg :P

får fotokalender, å så får de gavekort( som vi lager sjøl) på 200 kr av hver av oss (tilsammen 600) som de skal ut å spise for.. de har alt, å ønsker seg aldri no te jul, + de får 1 års bilde av gutten ;)

mine foreldre : postkasse med navneskilt, bhgbilde, julekule fra barnebarna med "mormor" etc på og noe annet jeg ikke vet ennå. Svigerforeldre : salatslynge fra tupperware, bhgbilde, lyshus, julekule som mine foreldre og en ting til som skal være mer beregna på svigerfar. No turtøy kanskje?

Hmmm..... litt usikre ennå. Men vi har brygga en kjempe god hjemmelaga hvitvin som vi har satt på flasker.. så skal jeg designe vinetiketter til de. Så jeg regner med de får en flaske eller to hver:) pluss noe annet..... har ikke heilt bestemt oss ennå!
Får ta noen fine bilder av lillegull når han kommer, ramme inn og gi i gave :)

Back
Topp