Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De gangene han får noe er det f.eks. en Smurf-eske, litt potetgull, litt kjeks eller rosiner. Hender han får et par non stop eller en liten sjokoladebit hvis vi tilfeldigvis har det.
Han liker ikke smågodt, så slipper heldigvis unna det.
Han er straks 2, og han får ikke lørdagsgodt fast, men han får smake lit av oss. Kjøper vi litt godt til han er det som regel sjokomelk og french fries, det er kjempepoppis her i huset. Ellers er kjeks (mariekjeks), rosiner og banan store slagere
Mine er 4 og 6 år, bytter veldig mye på hva dem spiser, men de elsker skruechips, kinderegg,smurfedrops og bokstavkjeks. får av og til lov og plukke smågodt, men demg spiser nesten ikke noe av det, men er ikke hver lørdag det er snop, har ofte så sen middag at vi ikke rekker det, eller er ute og farter
Hun er 20mnd å hun får ikke lørdagsgodt...hun kan få litt rosiner,mariekjeks eller bokstavkjeks sånn viss jeg føler for at hun kan få det..hehe
Hun elsker frukt så hun er super fornøyd om hun får det. Jeg poppet popcorn til henne her en dag å det var snaskens det, men da kjøpte jeg sånn som må poppes i en kjele så de var ikke saltet.
Er vi i selskap får hun smake litt kake,muffins men hun får ikke et eget stykke kake.. Vi synns ikke at hun har behov får noe særlig med godis enda!! Brus har hun aldri smakt å¨ikke skal hun det enda heller, saft drikker vi ikke men hun kan få juice noen ganger :)
Han største blir 7 år nå snart.
Han får ca 20-30 kr i godteri (som regel smågodt).
Minstemann på 1,5 år får ikke lørdagsgodt enda (...men jeg har sett han er "ram"....hadde besøk og smågodtbollen på bordet....da gikk det endel ned....virker myyye mer godtesyk enn eldstemann).
Han største blir 7 år nå snart.
Han får ca 20-30 kr i godteri (som regel smågodt).
Minstemann på 1,5 år får ikke lørdagsgodt enda (...men jeg har sett han er "ram"....hadde besøk og smågodtbollen på bordet....da gikk det endel ned....virker myyye mer godtesyk enn eldstemann).
Han er 2,5 år, og får som regel en liten sjokolade (enten kindersjokolade eller en sånn liten eventyrsjokolade) og en eske smurf.
Da er han strålende fornøyd!!! (helt til det er tomt )
Hun er 3 år. Varierer veldig. Enten så får hun plukke ett par ting i hyllene, da blir det gjerne en liten sjokolade og en klubbe, eller så får hun plukke noe smågodt i en post, eller så spiser hun av det som vi har kjøpt.
Her er unga 4 og 6år
Vi har ikke fast lørdagsgodt i det helle tatt, har ikke hatt det i det helle tatt. Men får de noe så får de rosiner, kjeks og potetskruer, evt popcorn eller frukt
guttene hjemme er 2 og 4 år.. de får skjelden "lördagsgodis" men noen ganger noen kjeks eller et par biter smågodt,, de tenker ikke på at det er lördag så da lar vi väre,,helt til de begynner å spörre selv...
vi lager heller dessert på helgene og ser film i sofaen sammen hele familien eller tar med picnic ut ; det er like star om ikke bedre :)
Han er så liten enda (16 mnd) at han får ikke godteri. Han kan få en skål med banan i biter og noen rosiner hvis vi koser oss med film en dag.
Tenker vi begynner med lørdagsgodt når han er rundt 3 kanskje...
Jeg voks opp med lørdagsgodt og synes det var sååå koselig, så det skal han få når han blir stor nok til det. :)
Hender han får smake en smågodtbit og 2 på søndagsmorgen da når jeg har glemt å rydde det bort etter kvelden før, ellers blir det dramaskrik i heimen :P
Ellers får han frukt og rosiner når han skal kose seg ^^ og DA er det en fornøyd gutt!