Hva får deres barn?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Hva får deres barn som lørdagsgodt? (Og hvor gamle er de ;))

Han er 2 år

PEZ er populært og den er fast nå
Bokstavkjeks
Gomp eller smurf sukkertøy av og til
Litt potetgull - han elsker det rett og slett =P

Han er ikke så veldig glad i søtsaker generelt, her er en pakke med rosiner og en skål med cheerios nesten like stas :)

3 år: får ca 10 smågodt ting:)
Eller ett kinderegg og ei eske med smurf.

hun er 3 år. Enten så får hun fylle noen ting oppi en smågodtpose, eller så velger hun seg et par ting i godtehyllen. Da som regel en sånn liten pose biler og en sjokolade, eller en boks med helo Kitty drops og en sjokolade.. Eller en slikkepinne og en sjokolade.. Sjokolade er gjengangeren..emoticon

3 år eldste
20 måneder yngste

en neve med ostepop-neve med druer oppskjært-1 kjærlighet-

Men vi varierer litt da, så får ikke det samme hver gang. Men noe ala dette.

Emilie er 7. Hun pleier å kjøpe seg en Hubba Bubba pakke og en Gomp- kanskje en sånn mini kindersjokolade.
Sebastian er 20 mndr. Han får litt chips i en liten skål av og til (som han ELSKER) men får ikke eget godteri.

Han er 2 1/2, vi kjøper sjeldent noe spesifikt til han. Så han spiser chips og sjokolade sammen med oss.

Vi har litt chips, kinderegg og seigmenn i ei skål til dem hveremoticon

han får plukk elitt smågodt på butikken selv men som regen har han det bare i bollen og tar på det ikke mye han skal ha av det, så er han veldig glad i poppcorn =)

Nathaniel får som oftest fruktfat. Han elsker honningmelon og jordbær. Om det skal være noe ekstra får han "gule marker"(cheese doodles) men det er vel helst fordi jeg har fått dilla på det(lurer på hvorfor jeg ikke går ned i vekt høhøhø) annet kliss får han ikke, ikke fordi han ikke får lov, men fordi han sutter på det og kaster det vekk. Så finner jeg det om natta på vei til do eller for å drikke og det er disgøsting å tråkke på.

Han er 4,5, og han får som regel dorakjeks/svampebobkjeks. Popcorn eller litt potetgull. Varierer på det. Sjokolade spiser han ikke så mye av. Nå for tiden får han is om han vil, noe som har blitt litt mye av i påska hihi emoticon Brus drikker han, men begrenser det bra.

De velger selv, så varierer veldig hva de vil ha.
Men blir gjerne litt smågodt og poppet popcorn. De er straks 3 og 4,5 år.

Mini er 2,5. Foreløpig får han ikke lørdagsgodt. Han fikk rett før påske og da var det Elias potetgull.

Hun er 4 og det er ikke alltid vi husker å kjøpe godteri. Men hun får velge selv hva hun vil ha. rug kjeks, popcorn, smågodt, sjokolade, kjærlighet, drops, biler, frukt hun får det hun ønsker men så spiser hun ikke store mengder heller.

Min er snart 2.5år, og han får litt sjokolade og litt ostepop i ei skål som han koser seg medemoticon

Hun er 3, og får sjelden lørdagsgodt. Hvis hun får er det som regel 5-10 biter smågodt, alt etter hvor store de er. :p

Men det er vel ikke alltid på lørdag hvis hun får noe heller, kan like gjerne være fredag eller søndag.

Vi har ikke lørdagsgodt. Men hvis hun er med i butikken en gang i blant får hun kanskje kjærlighet eller noe.

Fikk godis i påskeegget sitt.

Druer er det beste vi får her i heimen!

Litt potetgull er også godt.

Vi spiser ikke selv godteri, så ser ikke vitsen med å prakke slikt på de små.

Strax 3 år: Litt potetgull, 1 eske blå smurf og 1 kjærlighet på pinne. Kjempekresen, og liker ikke annet faktisk (heldigvis) :p

6,5 år: Litt potetgull og selv-valgt godis (som oftest noe 'Hello Kitty' greier, 'sur-spray', biler, smågodt e.l.).

Ingen av dem liker brus, så her går det på sukkerfri saft når det skal være ekstra kos.

Ingen av de får popcorn eller peanøtter iallefall! Var en liten gutt på 3 år som ble kvalt og døde av popcorn her for noen år siden... :( Så- obs obs, for de av dere som gir det...

Han er 4,5 og har fått fast lørdagsgodt i et halvt år omtrent, og det er jeg sabla fornøyd med når jeg leser hvor tidlig enkelte andre får godis ;)

Han får stort sett alltid et kinderegg.. Noen ganger vil han ha eliaspotetgull, og får da en liten bolle. Andre ganger igjen tar vi is til dessert - så da blir det lørdagsgodtet..
Han får velge helt selv hva han vil ha, men jeg setter begrensninger i hvor mye :) Dessuten er han kresen i godteveien, så det er ikke så veldig mye han vil ha..

Back
Topp