Hva får dere i sexhumør?

Aftenstjerne

Glad i forumet
Hva tenner dere jenter og får dere i det lystige hjørnet?
Noen ganger holder det med å se på mannen min og noen ganger må man bli tent av å se sex sammen.
 
Som oftest holder det at jeg tenker på min elskede [:D]
 
Sikkerstikk for sambo er å puske meg på rumpa og innsida/bakpå lårene! Grrr [;)]
Blir også tent når vi ser på sexprogram på tv..
 
Hmm. Noen ganger er det nok å se noen kline på tv.
Spes jenter... (jada, jeg og gubben har funnet ut at jeg er bifil!)

Andre ganger kan jeg og gubben kline heftig, og da ender det som regel i en ekstra heftig sengedans.

Mens noen ganger må vi pule litt først før jeg blir kåt (på morgenen, jeg er JÆVLIG mårra-gretten. tenker "BLI NÅ FERDIG FOR FAEN", tenker jeg irritert, men så klarer jeg ikke la være å nyte den herlige..... bla, bla, bla, nok detaljer nå[:D].)

Ofte blir jeg kåt av å se han komme kjørende inn på tunet etter jobb!!!

Enn denne da:
"god natt di pølse.. nå skal jeg legge meg. elsker deg." (fra han, han var på jobb i semien. så svarte jeg ett eller annet og fikk tilbake): "sov du?" (neida det gjorde jeg ikke, vi bruker forresten å kalle hverandre ting. men det er aldri stygt meint, he he. bare så dere vet det. tror neppe gubbene deres kaller dere for f.eks pølse!:-)
"aha. du kan jo ringe vist du vil." (og så spurte jeg hva han gjorde og noe mer, husker ikke)
"nei. sa bare at du kunne ringe hvis du ville. sitter å røyker.."

Jeg ringte selvfølgelig!! [;)]
MEN, og DETTE ble jeg kåt av?!?! Hvorfor? Jo, vi hadde snakket om telesex tidligere på dagen, så jeg trodde han hadde skumle planer[;)]
akkurat nå husker jeg ikke om vi hadde det,men det ble en satan så dyr telefonsamtale. (jeg har bare kontantkort, han også, men han var fri for peng på kortet)

Tihi. Det var vertfall verdt hvert eneste minutt og krone[:D] jeg snakka jo med min elskede gubbe!!
 
Tja.. rødvin [:D] Jeg kan bli i sexhumør hvis han rett og slett bare koser meg meg.. ikke tar på meg der nede og sånn.. men stryker meg på ryggen og liksom bare koser uten at det skal føre til noe [:D]
Da blir jeg en smule kåt må jeg si..hehe...
 
Jeg blir stort sett kåt bare han ser på meg jeg. Er nok litt sexgal jeg, så skal ikke noe til [:)]
 
Hjemme er det jeg som alltid maser om å få sex[:)] er ofte kåt og det skal svært lite til å få meg i rett humør[:D]
 
Tja.. rødvin Jeg kan bli i sexhumør hvis han rett og slett bare koser meg meg.. ikke tar på meg der nede og sånn.. men stryker meg på ryggen og liksom bare koser uten at det skal føre til noe
Da blir jeg en smule kåt må jeg si..hehe...


Ja, jeg signerer her jeg... dessverre har gubben fått det for seg at hvis han spør om vi skal pule, så er jeg kåt i løpet av et tiendels sekund.... hehe.. Det er der han tar feil...
 
ORIGINAL: panterinnen

Tja.. rødvin [:D] Jeg kan bli i sexhumør hvis han rett og slett bare koser meg meg.. ikke tar på meg der nede og sånn.. men stryker meg på ryggen og liksom bare koser uten at det skal føre til noe [:D]
Da blir jeg en smule kåt må jeg si..hehe...


Sambo blir skikkelig kosen når han får i seg litt rødvin!
Så hvis jeg vil og han er litt treg, er det bare å tømme litt vin i han! [;)]
 
Det beste er vel å smugtitte på heftige bilder fra tidligere...[;)]
Men har jeg lyst,så bør ikke det bety at han har lyst- heller sjeldent![:(]
Har vel sex ca hver tredje dag,hadde det vært opp til meg så minst en gang daglig!!!
 
Back
Topp