Hva får barna til jul i år?

Babyen får bæremeis og ulldress. 7-åringen lurer jeg på om skal få (arve brorens) GPS-klokke, pluss diverse leker hun ønsker seg, og litt klær. 9-åringen er verre...

Eldste blir 12 rett etter jul og hu ønsker seg rideutstyr. Jeg tenker at hu skal få nye ridesko og chaps og evt fora ridebukse. Så blir det ny pysj av nissen (får alltid pysj og en liten ting gjerne noe jeg ser på som vås men som hu har lyst på).

3,5 åringen får nok en slik hylle med bokser til rommet sitt, samt en bil tenker jeg. Så blir det pysj og kanskje puslespill fra nissen.

Ny bilstol tenker jeg, blir nok gaver på henne. 7,5 måned på julaften.

2,5 år og får litt Dupo, Brio Builder byggesett, puslespill, Play-Doh, brannbil, en heisekran og noen plastdyr fra oss :)

Lillemor på litt over 2 år får ikke julegave av oss iår. Hun får nok gaver fra alle andre :p

Frøkna på 2,5 får julegave av oss for første gang, men det er da at vi setter inn penger på konto :p minsten på 10,5mnd får ikke noe, må jo gjøre det likt :) de får så mye pakker av familien likevel, at vi ser ikke helt vits i å kjøpe noe bare for å kjøpe :)

Eldste blir 12 rett etter jul og hu ønsker seg rideutstyr. Jeg tenker at hu skal få nye ridesko og chaps og evt fora ridebukse. Så blir det ny pysj av nissen (får alltid pysj og en liten ting gjerne noe jeg ser på som vås men som hu har lyst på).

3,5 åringen får nok en slik hylle med bokser til rommet sitt, samt en bil tenker jeg. Så blir det pysj og kanskje puslespill fra nissen.
Pysj fpr min også , må jo ha julepysj

Får litt brettspill, og ei racerbane som di skal ha sammen:) Di er 5,5 år og (snart) 4 år :) Minstemann på 11 mnd får ei bamse med lyder:) Han er så liten og har arvet så mye leker og klær av brødrene .

Back
Topp