Hva får barna til jul i år?

Eldste får mobil, yngste får nytt rom. :)

Feil årstid men eldste skal få ny sykkel.
Minste tror jeg det bare blir duplo på:)

Jeg har kjøpt ny vognpose til lillebror som er en del av gaven hans og så ligger det duplo under treet. Eldste får lego, janus ullfrotte jakke og bukse og ett spill.

Last edited:
Det blir noe svært fra playmobil som han har ønsket seg lenge, også kanskje klokke. Hvis ikke får han det i bursdagsgave like før jul :)

Han får dyyyr bursdaggave i november,så til jul skal ha få sparkesykkel:) han ønsker seg ny. Også holder jeg på å lage scrapbooking album til han med over 200 bilder fra livet hans❤️

Hun er bare litt over 2 år så blir sikkert varme klær fra besteforeldre osv, og så får vi gjemme etpar duplo under treet og kanskje en bok og fruktstang.
Til neste år er det vel noe hun ønsker seg :)

Min i for bamse rangle og sjiraff onepice ;p

Nye gardiner til soverommet, og illustrert harry potter pluss lydboka som hører til. :)

Eldste får ny sykkel. Forhåpentligvis får han ikke brukt den i jula for da skal vi jo ha snø, men han trenger ny og er for lenge å vente til burdagen hans.
Minste får gråtass traktor og henger

Londontur på eldste. Og noen bøker.

Minsten får togbane og busser.

En du jakke får eldste
Yngste vet ikke..

Eldste (5 år) får skøyter og noen dragefigurer, yngste (9 mnd) får leker og klær

Frøkna på 4.5 får et sånt bebelino stellesenter til dukkene sine og en akematte av oss.

Storebror på 7.5 får akematte og noe vi ikke har bestemt helt. Spørs om han får litt penger og, han sparer til ipad.

Og så får frøkna noe Lego av storebror, og hva han får av henne vet vi ikke helt.

Back
Topp