hva er

Martha2

Gift med forumet
symfyse fundus-målene deres da?? og hvor langt er dere på vei??? man skal jo ikke sammenligne seg med andre men er jo litt artig å høre da..[:D] mitt er ca 23.. er 24+2

Jeg lå på 22 cm i uke 24 [:)]. Men tror jeg har vokst litt de siste dagene. Musklene i magen er helt gåen!

Mitt er 25 i uke 25

jeg er 23+0 uker i dag, men sist jeg var til jm var jeg 21+3 og sf-målet tilsvarte ca. 25 uker og målet var 23cm ;>

nå tror jeg at livmoren min ligger godt fremme

I uke 22 var det 17 cm og i uke 23 var det 20 cm. Blir spennende å se hvor stor endring det er ved neste kontroll..

Var på kontroll i dag. Er nå uke 23+1 og symfysemålet var på 24. Så da begynner jeg å skli ut av linjen... Blir sikkert den kjempe magen, hadde det sist også.[&:][;)]

Men jeg har faktisk bare lagt på meg 3,3 kg tilsammen til nå. Så det er jo bra. [:)]

Sist jeg ble målt var jeg 18+2 da var sf på 20, men jeg skal ha to da. Magen har vokst voldsomt siden da, så blir spennende å se hva jeg ligger på neste gang[:)]

Har ikke blitt målt enda jeg.. verken av lege eller jordmor. Jordmor sa de ikke pleide å måle før i uke 24...[8|]

i uke 22 var FS målet mitt 19... (litt under streken)

men så dere vet: FS målet har ingenting å si på fosterets str. det sa JM til meg ihvertfall.

[:)]

Jeg er 23+4 i dag og kom nettopp hjem fra jordmor. Hun satte sf-målet mitt til 22. Tror det er ganske gjennomsnittlig [:)]

Ble målt 25+3, og da var symfysemålet mitt 26

jeg lå litt i overkant av streken sist..

Ble målt for første gang i går, da var den 23 cm, uke 25+1.

Var hos jordmor i dag, og lå akkurat på streken. Husker ikke målet i cm...[&:]

Back
Topp