Hva er Vival?

sengepolka

Elsker forumet
Jeg har fått dette foreskrevet, men står ingensteder når eller hva dette skal brukes til.... vet noen av dere?

Beroligende :)

Det er det samme som valium. Jeg har fått det før uttak, tok det 30-45min før selve uttaket

Står på skjemaet jeg fikk tilsendt i dag at jeg skal ta Sobril, så det er sikkert Vival som skal taes da... får høre med de hvor mye jeg skal ha av det da...

5 mg vival er vel vanlig i Porsgrunn hvor jeg er :) Veldig avslappende og deilig!

5 mg vival er vanlig i trondheim også [emoji4]

Jeg tilhører Trondheim.... men må vite hvor mye jeg skal ta...

Står 15 mg Sobril, men ikke sikkert jeg trenger 15 mg Vival.

Jeg tok 5 mg på St. Olavs!

Sobril har ikke alltid god effekt. Mulig De har skiftet Til noe bedre,men du har gammelt skjema? Uansett 15 MG sobril og 15 MG vival gir ikke lik effekt. Det tar 20-50 timer før vival er ute av kroppen med 5mg. 15mg Sobril tar 10-15 timer før det er ute av kroppen din.

https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/vival-actavis-565421

https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/sobril-pfizer-563995

Mest sannsynlig skal du kun ta 5mg vival, men ville ringt og sjekka .

Jeg fikk resept på kun 5 mg Vival! Står det ikke hvor mye du har fått resept på?

Jeg fikk resept på kun 5 mg Vival! Står det ikke hvor mye du har fått resept på?

Jo, står 5 mg... men pakning på 20 stk??

Har sendt de Mail, sto flere ting jeg skulle ta 1 time før uttak, men får jeg det på klinikken?

Jo, står 5 mg... men pakning på 20 stk??

Har sendt de Mail, sto flere ting jeg skulle ta 1 time før uttak, men får jeg det på klinikken?

Når jeg henta ut så fikk jeg kun en pille på 5 mg!

Du skal ta 5 mg Vival og 1,5 g paracet (3 stk vanlige) 1 time før oppmøte! Fikk paracet på resept også, men henta ikke ut for jeg hadde liggende hjemme! Du får veneflon med smertestillende under uttaket også! Husk at du kan drikke, men ikke spise før uttak[emoji5]

Når jeg henta ut så fikk jeg kun en pille på 5 mg!

Du skal ta 5 mg Vival og 1,5 g paracet (3 stk vanlige) 1 time før oppmøte! Fikk paracet på resept også, men henta ikke ut for jeg hadde liggende hjemme! Du får veneflon med smertestillende under uttaket også! Husk at du kan drikke, men ikke spise før uttak[emoji5]

Jeg skal har Paracet, Ibux, oxynorm og vival (sobril)... tok du dette 1 time før kl slett der det står egguttak?

Jeg skal har Paracet, Ibux, oxynorm og vival (sobril)... tok du dette 1 time før kl slett der det står egguttak?

Jøss, det var mye du skulle ta da!! Jepp, 1 time før! Hadde egguttak kl.08.00, så jeg tok kl.07.00[emoji5]

Jeg har pleid å få paracet, oxynorm og kvalmestillede, i tillegg til lokalbedøvelse. (Litt usikker på om jeg kansje fikk vival også når vi hadd uttak for å lage storebror i huset).

Du får skriv om dette før uttak og de har alltid forklart det nøye til meg. Har alltid hentet ut dette likt med ovitrelle på sykehusapoteket etter siste kontroll før uttak.

Jøss, det var mye du skulle ta da!! Jepp, 1 time før! Hadde egguttak kl.08.00, så jeg tok kl.07.00[emoji5]

De ringte meg i dag... skulle visst ikke se på det som stod på papiret, det brukte de på de som hadde UL på sykehset. Så jeg skulle ta en Vival og 3 paracet 1 time før uttak...

Jeg fikk en eske med 25 tabletter....:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:

Med vival?? Oj[emoji51][emoji51]

Jepp... trodde jeg fikk 1 stk, men Neida, fikk en hel eske. Kanskje jeg kan selge dette på svartebørsen og finansiere hele forsøket :smiley-bounce015

Back
Topp